انتشار مشخصات اولین تبلت مبتنی بر سیستم عامل فایرفاکس

انتشار مشخصات اولین تبلت مبتنی بر سیستم عامل فایرفاکس
  • 1392/10/28
  • امیر امام جمعه
  • 0

به نظر می رسد سیستم عامل فایرفاکس شرکت موزیلا قصد دارد بر روی یک تبلت نیز خودنمایی کند. به تازگی شرکت Asa Dotzler مشخصات و تصاویری از اولین تبلت مبتنی بر این سیستم عامل بر روی وب سایت خود منتشر کرده است. البته تاکنون مشخص نشده است که این تبلت فقط یک نمونه آزمایشی می باشد یا به زودی به بازار عرضه می شود.

tablet-800x420

از جمله مشخصات درز کرده این تبلت می توان به صفحه نمایش 10.1 اینچی از نوع IPS و با پشتیبانی از چند لمس به صورت هم زمان و رزولوشن 800 در 1280 اشاره کرد. به نظر می رسد که این دستگاه از سیم کارت پشتیبانی نمی کند و فقط نسخه وای فای آن ساخته شده است. در قلب تبلت یک پردازنده چهار هسته ای Cortex A7 با فرکانس 1 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی PowerVR SGX544MP2 قرار دارد. در کنار این موارد 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده که می توان آن را از طریق ورودی کارت حافظه ارتقا داد.

دیگر مشخصات این محصول شامل دوربین 2 مگاپیکسلی برای تماس تصویری و دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت دستگاه می باشد. ورودی های micro USB و جک صوتی نیز بر روی آن قرار دارد. موارد جزئی دیگر مانند بلوتوث ، وای فای ، سنسور ژیروسکوپ و GPS نیز به همراه باطری 7000 میلی آمپری به چشم می خورند.

slashgear.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *