سرانجام ویندوز فون 8.1 هم مجهز به استفاده از بلوتوث گشت

سرانجام ویندوز فون 8.1 هم مجهز به استفاده از بلوتوث گشت
  • 1392/11/13
  • سهیل دارائی
  • 0

”  Blutooth SIG  ” سر انجام با انتشار و صدور گواهی لازم ؛ ویندوز فون 8.1 را مجهز به استفاده از بلوتوث کرد و در نهایت ویندوز فون 8.1 نیز توانست گواهی بلوتوث را دریافت نماید.در خبرها آمده است که ؛ تاریخ صدور این گواهینامه مربوط به 31 ژانویه 2014 می باشد.نکته جالب این است که در این گواهی صادر شده ؛ از ویندوز فون 8.1 به عنوان سیستم عامل ابزارهای قابل حمل (موبایل) –  mobile operating system  – یاد شده است.

Capture

همچنین باید اضافه کنم که ؛ آنچه در متن این گواهی اشاره شده است ؛ پشتیبانی کامل از بلوتوث ورژن 4.0 در ویندوز فون 8.1 می باشد.همان طور که می دانید بلوتوث ورژن 4.0 در نسبت با ورژن های قدیمی تر خود انرژی پایین تری از باتری صرف می کند.حتی در ورژن چهارم بلوتوث ما شاهد این مهم بوده ایم که ؛ آن را می‌توان برای استفاده به جهت برقراری ارتباط با ابزار‌هایی در فاصله‌ نزدیک همانند گجت‌ های پوشیدنی به‌کار بست.

132.2

اما در انتها بد نیست سری بزنیم به بازار شایعات ! بر اساس شایعات شنیده شده ؛ قرار است تا از ویندوز 8.1 به همراه voice-activated personal assistant Cortana ( دستور صوتی کورتانا ) رونمایی شود.گفتنی است که یک سری آپشن و امکانات جدید نیز در این ورژن اضافه گشته است ؛ امکاناتی نظیر منوی تنظیمات سریع ؛ تنظیم جداگانه‌ صدا و … .

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *