آیا می دانید بازی آنلاین Clash of Clans روزانه چه مقدار پول به جیب می زند ؟!

آیا می دانید بازی آنلاین Clash of Clans روزانه چه مقدار پول به جیب می زند ؟!
  • 1392/11/24
  • سهیل دارائی
  • 181

قطعا یک بار هم که شده بازی  آنلاین  Clash of Clans را انجام داده اید ! اگر هم بازی نکرده اید حتما نام آن را شنیده اید. Clash of Clans در واقع یک بازی آنلاین است که توانسته به سرعت طرفداران خاص خود را جذب نماید.این بازی آنلاین بر روی اسمارت فون نصب می شود و شما با اتصال به اینترت وارد محیط بازی می شوید.گرافیک و نوع بازی آن چنان جذاب است که شما را در همان بدو ورود به محیط بازی جذب می کند و به اصطلاح شما بی آن که بدانید معتاد این بازی می شوید ! ( درست مثل بنده ! )

clash

اگر بخواهم بدون آن که سر شما را درد بیاورم کمی در رابطه با این بازی محبوب سخن بگویم باید اذعان کنم که ؛ بازی  آنلاین  Clash of Clans در حقیقت یک عنوان Free-2-play است .می توان گفت که اساس این بازی سبک دفاع از قلعه (Tower Defense) می باشد.از محبوبیت این بازی همان بس که یکی از عناوین پر فروش در iTunes است ! البته Clash of Clans بر روی سیستم های اندرویدی نیز قابل نصب و اجرا می باشد.

کمپانی توسعه دهنده فلاندی Supercell ؛ بنیان گذار این بازی محبوب است و طبق گزارشات مالی منتشر شده از آن ؛ تنها روزانه این بازی برای آن ها مبلغی حدود ۶۵۴,۰۰۰ دلار امریکا درآمد زایی می کند ! شاید برای شما این سوال پیش آید که این درآمد زایی از چه طریقی انجام می شود ؟! در پاسخ به این سوال باید بگویم که توسط Microtransaction این درآمد زدایی انجام می گیرد.در حقیقت در این نوع بازی های آنلاین شما جهت دریافت یک سری تجهیزات و آپشن های اضافی باید قدری پول خرج کنید و این . تراکنش ها کم کم زیاد می شوند و به ازای آن ها جیب سازنده بازی پر پول می گردد ! اکثر محتویات و قابلیت های بازی رایگان و به اصلاح آنلاک و باز هستند اما برای این که قوی تر شوید باید کمی پول خرج کنید تا ابزار آلات هجومی و دفاعی قوی تری خریداری کنید یا اگر به الماس و منابع بیش تری نیاز دارید باید آن را بخرید.در پایان اگر نقطه نظری در رابطه با این بازی دارید ؛ خوشحال می شویم که آن را با ما در میان گذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 181 دیدگاه
  1. خب بازی که در راه خدا نمیسازن. .خب همه بازی ها اونجوری آن. .بعدش به من چه که چقدر پول میزنن تو جیب

  2. اخه بابا این بازی که خیلی بچه گونه هست هر کی بازی Battlefield 3 و ۴ بازی کرده میفهمه بازی یعنی چی

  3. سلام من میخواستم بگم خاک تو سر کسایی که به این بازی توهین میکن آخه به چه علت هرکی به این بازی توهین کنه خیلی بی سلیقه هست من خودم معتاد این بازی هستم و لولم هم ۷۷ هست اگه خواستید به کلن shiraz msa بیایید

  4. میتونم بپرسم با کامپیوتر روزانه حدودا چه قدر حجم مصرف میکنه؟لطفا اونایی که میدونن جواب بدن.ممنون میشم بای.

  5. اقا این بازی {معتاد}نمیکنه بلکه ذهن ادم رو به سلطه خودش درمیاره خودش هم اگه این بازی رو دارید به گروه خانه معشوقه بیاین با تشکر

  6. من حتی یه دونه جم هم نخریدم . یه ریال هم به کسی نمیدم ولی بازی میکنم. راستش ادمو معتاد میکنه . به همه توصیه میکنم در کنار زندگی روز مره کمی بازی و تنوع بد نیست .از همه میخوام که یه قرون هم واسه پیشرفت تو بازیتون پول خرج نکنید . زمان زیاده. متشکر

    1. ورژن جدید بازی اومده که بهید به روز رسانی کنید 🙂

  7. بازی سرگرم کننده و خوبیه
    در عین حالی که این بازی رایگانه هزینه خرید جم هم در این بازی پایینه و افراد میتونند با هزینه کم هم لذت از تفریحشون ببرند.
    وقتی شهر بازی هم افراد مراجعه میکنند برای استفاده از وسایل باید هزینه بپپردازند.

  8. سلام.من بازی را دارم انجام میدم.اما امروز وقتی میخوام برم داخل بازی مینویسد آپدیت شود و داخل بازی نمیرود.وقتی هم دکمه آپدیت را میزنم مینویسد کشور شما نمیتواند استفاده کند.چکار باید بکنم.مرسی.

  9. سلام لطفا هر کی میدونی این بازی بعد اینکه که اپدیت شده چه مرضی پیدا کرده مارو هم در جریان بگذاره میری به بازی میندازه بیرون چیکار کنیم اخه.

  10. راه حل مشکل لود نشدن کلش بعد از آپدیت
    اخیرا بعد از آپدیت ورژن ۷.۶۵ در روز ۱۰ اردیبهشت ، برای بعضی از کاربران در حین لود بازی مشکل پیش آمده است. . این مشکل فقط برای گوشیهای اندرویدی هست و افرادی که از سیستم عامل های آیفوان یا IOS استفاده میکنند دچار این مشکل یا خطا نمیشوند.
    برای حل این مشکل چندین راه حل وجود دارد . درحقیقت علت این مشکل وجود حروف فارسی در چت کنار صفحه بوده که به نظر می آید به زودی سوپرسل (کلش) این مشکل رو برطرف نماید!
    ۱- راه حل سریع : از دوستانتون بخواهید که حروفی انگلیسی در چت تایپ کنند تا چت های فارسی به پایین رفته و محو گردند (در صورتی که به دوستان و هم کلنی های خود دسترسی دارید)
    ۲-اگر شما از طریق لیدر یا کولیدر کیک (kick) شوید دیگر در کلن نخواهید بود که مشکل چت فارسی و … برای شما وجود داشته باشد ، لذا بعد از کیک شدن ، بدون مشکل میتوانید وارد بازی شوید.
    ۳-از دستگاهی غیر از دستگاه خودتان و غیر از دستگاه سامسونگ (Samsung) وارد بازی شده و از کلن خارج شوید .
    ۴-در صورتی که مراحل فوق را به درستی انجام دهید بازی به طور کامل لود و اجرا خواهد شد و خواهید توانست به کلن مجددا باز گردید.

    نکته مهم : این خطا بعلت عدم هماهنگی آپدیت جدید در اندروید با حروف فارسی و شکلک (خنده) میباشد لذا به افراد کلن خود توصیخ نمایید جهت عدم وقوع مشکل برای دوستانتان از این کاراکترها استفاده ننمایند.
    بدوجم

  11. هرکس زندگی خودش وخونوادشودوست داره طرف این بازی نره والله اززندگی وخوشی وخونواده دورتون میکنه وبرای خیلیاازهروئین بدتره بعضی ازخونواده هاراازنزدیک دیدم که بخاطراین بازی زندگیشان داغون شده است وچه بسیارمیشناسم دانش آموزان ممتازی که باورودبه این بازی ازدرس خارج شدند.دقیقاسازندگان بازی بااستفاده ازکارشناسان قوی روانشناسی جهت شناخت طبیعت افرادوزمینه های هیجانی افرادودست گذاشتن روی رگ خواب افراد،درکشش فطری انسانهابسوی ماجراجویی وهیجانات بازی راطراحی کرده اند.خلاصه اگرمیخواهیدزندگی ودرستان فلج شودطرف این بازی بروید.خواهش میکنم نگذاریدبچه هایتان نابودشوندوالله اگرواقع بین باشیدوزهربدترازماراین بازی راحس کرده باشیدطرفش نمیرویدوبه بچه هاودوستانتان رحم میکنید.الان به سیگاری واهل موادمخدرمیگن معتادشک نکنید،بزودی به کلش بازمیگن معتاداونهایی که مخالف نظرنداین گل رابرای خودتان پیشکش گل زندگی همنوعان رانچینیدبه وجدانتون قسم…………….

  12. واقعا راس میگی داداش یا ابجی اینا فقط یک پیام میدن این کارو میکنن ما که جون میپنیم با امضا کل کل خوکارو سر کار دارم ماهیانه پانصد تومان میگیریم اینا که گرافیکش رد مسخرگی میزارن به مردم میدن اخه تنبلا پاشید برید سوراغ یک کار هسابی این دلارا میدونید چقدر اب میخروره حالا ماگفتیم اجب روزگاری شده ها خداحافظ

  13. اگه میدونستید چقدر به این بازی زحمت کشیدند چقدر خرج کردن که هک نشه اینارو نمیگفتین

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *