ردیاب تناسب اندام Basis به زودی فروخته می شود، شاید به اپل یا گوگل

ردیاب تناسب اندام Basis به زودی فروخته می شود، شاید به اپل یا گوگل
  • 1392/11/29
  • بهراد جاود
  • 0

با توجه به گزارش وبسایت تک کرانچ، سازنده Basis Band در حال حاضر با چندین شرکت در حال مذاکره برای به فروش رساندن محصول خود است. Basis Science سازنده گجت تناسب اندام Basis Band به احتمال زیاد به زودی توسط یکی از بزرگان صنعت موبایل با حداقل ۱۰۰ میلیون دلار خریداری خواهد شد.

Basis

سازنده Basis چند هفته ای هست که برای خریداری شدن به دنبال یک شرکت خریدار می گردد. با توجه به گزارش های منتشر شده Basis با گوگل و اپل در حا مذاکره است. مایکروسافت و سامسونگ هم گفته می شود گزینه های احتمالی خریدار Basis هستند. البته هنوز هیچ کدام از این شرکت ها هیچ گونه خبری به صورت رسمی در این مورد منتشر نکرده اند.

مچ بند ۱۹۹ دلاری Basis با اینکه بین ۷۵ تا ۱۰۰ دلار از رقبای خود همچون Fitbit Flex و Nike FuelBand گرانتر است اما همچنان در فضای رقابتی مج بندها به رقابت می پردازد. این مچ بند می تواند ضربان قلب، میزان عرق کردن بدن در هنگام ورزش و همین طور دمای پوست را اندازه گیری کند. علاوه بر این خواب و تعداد قدم هایی که برمی دارید را هم کنترل می کند

چنین خریدی می تواند یک فرصت فوق العاده برای شرکت اپل باشد به خصوص که اخیرا شواهد زیادی افشا شده مبنی بر اینکه اپل به دنبال ساخت محصولی هماهنگ با سلامتی کاربر است. به عنوان مثال همین چند مدت پیش اپل یک آگهی برای جذب یک « فیزیولوژیست بررسی کننده ورزش کاربر » منتشر کرد و بعد از مدت کوتاهی آن را حذف کرد. طبق این آگهی اپل به دنبال یک فیزیولوژیست آشنا به سازگاری قلبی و عروقی باشد و بتواند دانش خود را در طراحی یک محصول به کار بگیرد.

مرجع: cnet.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *