شاید ویندوز فون ۸.۱ از فناوری تشخیص اثر انگشت پشتیبانی کند

شاید ویندوز فون ۸.۱ از فناوری تشخیص اثر انگشت پشتیبانی کند
  • 1392/12/1
  • بهراد جاود
  • 0

گزینه های امنیتی گجت ها در حال گسترده تر شدن هستند، به این دلیل که دیگر همه متوجه شده اند که رمز های ورود به اندازه کافی نمی توانند حافظ امنیت کاربران باشند. راه های مختلفی برای افزایش امنیت گجت ها وجود دارد ولی آنچه این روزها مناسب تر از همه به نظر می رسد همین فناوری تشخیص اثر انگشت است. قبلا دیوایس هایی بودند که این فناوری را در خود ادغام کردند ولی موفق عمل نکردند تا اینکه اپل با موفقیت توانست از این فناوری در سردم دار جدید خود یعنی آیفون 5S بهره ببرد. حالا همه از آن استقبال می کنند و شاید این فناوری به ویندوز فون هم وارد شود.

WinPhone_8.1

از وقتی SDK ویندوز فون ۸.۱ عرضه شده خیلی ها مشغول بررسی کدها بوده اند تا ببینند آیا می توانند از این طریق به ویژگی های این به روز رسانی به نوعی بزرگ در ویندوز فون پی ببرند یا خیر. ما تا به حال از منشی مجازی کورتانا و همین طور نوتیفیکیشن سنتر در ویندوز فون ۸.۱ شنیده ایم اما هنوز خیلی از ویژگی های این نسخه از ویندوز فون نامشخص باقی مانده اند. ولی بررسی های جدید خبر از فناوری تشخیص اثر انگشت در ویندوز فون ۸.۱ خبر می دهد. تحت هدینگ « Credential required » کدی هست که به انتخاب یک گزینه بین رمز ورود و ورود با استفاده از اثر انگشت اشاره دارد.

اگر فناوری تشخیص اثر انگشت وارد سیستم عامل ویندوز فون شود، می تواند به مایکروسافت کمک کند که سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد و با قدرت بیشتری با رقبایش به رقابت بپردازد. این کدها همچنین از تم های استارت اسکرین وسیع تر و همین طور امکانات پیشرفته تر برای پیام رسانی در دیوایس های دو سیم کارته خبر می دهند.

مرجع: phonearena.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *