چه نامی برای HTC M8 در نظر گرفته شده و در چه رنگ هایی عرضه می شود؟

چه نامی برای HTC M8 در نظر گرفته شده و در چه رنگ هایی عرضه می شود؟
  • 1392/12/1
  • بهراد جاود
  • 0

هر چقدر هم که یک اسمارت فون قدرتمند و زیبا باشد، اگر نام مناسبی نداشته باشد می تواند باعث شود که شما تمایلی به خرید آن نداشته باشید. این را گفتیم تا اشاره کنیم که اگر سردم دار جدید HTC را The All New One نامگذاری کنند شما چه احساسی پیدا می کنید؟ این همان نامی است که evleaks@ می گوید باید منتظرش باشیم، همان مرجعی که شایعات قبلی در مورد HTC M8 را منتشر کرد و معمولا هم شایعاتش به حقیقت می پیوندند.

نام رمزی HTC One در سال ۲۰۱۳ HTC M7 بود و این اسمارت فون جدید هم نام رمزی HTC M8 را دارد و طبق منطق پیشبینی می شد که نام رسمی این دیوایس هم HTC One 2 یا +HTC One باشد ولی کسی فکر نمی کرد نام آن را The All New One بگذارند. نام عجیبی است. این ماجرا ما را به یاد تصمیم نه چندان درست اپل برای نام گذاری نسل سوم آیپد ۹.۷ اینچی اش به نام the New iPad می اندازد. تقریبا همه فکر می کردند که این نام برای آیپد نسل          سوم زیاد خوب نیست ولی وقتی شرکت اپل باشد، هر کار دیوانه کننده ای می تواند انجام دهد و همچنان با استقبال کاربران رو به رو شود. اما HTC در مقام مشابهی قرار ندارد که بتواند از این کارها بکند، به خصوص این اواخر که آمار فروش اسمارت فون هایش اصلا خوب نبوده.

HTC M8

همین چند ساعت پیش evleaks@ تصویری از HTC M8 منتشر کرد که با اینکه در قابی محافظ قرار داشت اما نشان می داد این دیوایس از نظر ظاهری تفاوت زیادی با HTC One ندارد. هر چند از نظر نرم افزاری با ادغام رابط کاربری Sense 6.0 با اندروید ۴.۴ کیت کت، جدیدتر و به روز تر به نظر می رسد. همین مرجع اشاره می کند که HTC M8 در سه رنگ عرضه می شود: خاکستری، نقره ای و طلایی.

این طور که مقرر شده است HTC M8 در تاریخ بیست و پنجم ماه مارس و در جریان رویدادهایی که در نیویورک سیتی و لندن برپا می شود به طور رسمی معرفی خواهد شد. آن زمان است که مشخص می شود آیا HTC تا این اندازه جرات دارد که چنین نام عجیبی برای دیوایس جدید خود انتخاب کند یا خیر.

مرجع phonearena.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *