سامسونگ می خواهد پردازنده جدید اگزینوس Infinity را در MWC معرفی کند؟

سامسونگ می خواهد پردازنده جدید اگزینوس Infinity را در MWC معرفی کند؟
  • 1392/12/1
  • بهراد جاود
  • 0

از سال گذشته میلادی تا کنون اخباری در مورد پردازنده جدید ۶۴ بیتی اگزینوس شنیده بودیم و حالا گویا سامسونگ آماده است که آن را معرفی کند.

اکانت رسمی سامسونگ اگزینوس در توییتر امروز یک تیزر تبلیغاتی منتشر کرده که نشان می دهد باید در MWC امسال که هفته آینده برپا می شود باید انتظار یک چیپست کاملا جدید به نام اگزینوس Infinity باشیم. این تیزر با متن زیر همراه شده است:

در ادامه نوآوری موفق و سردم داری مان، ما آخرین نوآوری های خود را برای شما ارائه خواهیم کرد. لطفا منتظر اخبار جدید باشید.

شاید لازم نباشد یادآوری کنیم ولی همچنان باید خاطر نشان کنیم که: سامسونگ علاوه بر این پردازنده پیش بینی می شود که در MWC 2014 سردم دارExynos Infinity جدید اسمارت فون های خود یعنی گلکسی اس ۵ را هم معرفی کند. بنابراین این احتمال وجود دارد که اگزینوس Infinity برخی از مدل های گلکسی اس ۵ را نیرو ببخشد.

قطعا ما هنوز نمی توانیم مطمئن باشیم که اگزینوس Infinity یک پردازنده ۶۴ بیتی خواهد بود، ولی با این حال یک پردازنده ۶۴ بیتی باعث می شود که گلکسی اس ۵ که پیشبینی می شود یک اسمارت فون ۵.۲ اینچی با صفحه نمایش QHD است در هر شرایطی خیلی روان تر عمل کند.

سامسونگ در تاریخ ۲۴ در MWC فوریه یک رویداد Unpacked برگذار خواهد کرد بنابراین در آن روز اطلاعات بیشتری در مورد این پردازنده اگزینوس به دستمان می رسد.

مرجع: phonearena.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *