تصاویر و مشخصات فنی تبلت ۷ اینچی MediaPad X1 نیز فاش شد !

تصاویر و مشخصات فنی تبلت ۷ اینچی MediaPad X1 نیز فاش شد !
  • 1392/12/3
  • سهیل دارائی
  • 0

بازار فاش شدن تصاویر و مشخصات فنی محصولات آینده برند های مختلف حالا دیگر بسیار فراگیر شده است ! بارها در اخبار متنوع به این موضوع برخورده ایم که پیش از رونمایی رسمی محصول توسط برند سازنده آن ؛ پایگاه های اینترنتی متنوعی مشخصات فنی آن محصول را فاش کرده اند ! علاوه بر فاش کردن مشخصات فنی حتی در مواردی هم تصاویر مربوط به آن محصول به بیرون درز می کند و بر روی پایگاه های اینترنتی درج می گردد.امروز نیز نوبت به محصول جدید برند هواوی شده است.در خبرها داشتیم که هواوی سخت سرگرم طراحی و ساخت تبلتی هفت اینچی است.گویا این تبلت نو ظهور ؛ تبلت ۷ اینچی MediaPad X1 نام دارد که امروز مشخصات فنی آن به همراه تصاویری واضح فاش شد !

تبلت ۷ اینچی MediaPad X1 برند هواوی طبق مشخصات فنی لو رفته آن ؛ جزو تبلت های رده میانی بازار محسوب می گردد.قلب تپنده این تبلت هفت اینچی پروسسوری ( پردازنده ای ) چهار هسته ای HiSilicon 910 با فرکانس کاری ۱.۶ گیگاهرتز می باشد.البته جالب است بدانید که این پروسسور ساخت خود برند هواوی است.باتری تعبیه شده برای این تبلت هفت اینچی ؛ یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.تبلت ۷ اینچی MediaPad X1 برند هواوی مجهز به نمایش گر هفت اینچ با کیفیت تصویر ( رزولیشن ) ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است.همچنین باید اضافه کنم که این تبلت هفت اینچ ؛ دارای ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی می باشد.گفتنی است که بر طبق این مشخصات فنی لو رفته ؛ تبلت ۷ اینچی MediaPad X1 برند هواوی از مکالمه تلفنی پشتیبانی می‌کند ؛ همچنین باید اضافه کنم که از شبکه‌های 4G/LTE نیز پشتیبانی می‌کند.اگر از قیمت این تبلت بپرسید باید یگویم که قرار است این تبلت میانه رده با قیمتی تقریبا کم تر از 200 دلار امریکا پای خود را به بازار تبلت های هفت اینچ باز کند.

huawei-media-pad-2014-02-21-01

شاید یکی از نکات جالب توجه تبلت ۷ اینچی MediaPad X1 برند هواوی این باشد که ؛ طی تصمیمات برند هواوی ؛ این تبلت به یک کاور هوشمند شبیه به S View سامسونگ مجهز گشته است ! اگر با این فناوری آشنایی کامل ندارید باید برایتان بگویم که اگر این کاور را روی نمایش گر تبلت خود قرار دهید ؛ قسمتی از نمایش گر تعدادی از ویجت های شما را ( مثلا زمان و تاریخ دستگاه ) نشان می دهد.( مانند تصویر بالا )

 » منبع :  engadget  «
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *