عکس هایی جدید از HTC Desire 8 و HTC D310w منتشر شد

عکس هایی جدید از HTC Desire 8 و HTC D310w منتشر شد
  • 1392/12/3
  • بهراد جاود
  • 0

عکس هایی جدید از اسمارت فون منتشر نشده HTC Desire 8 با نام رمزی A5 توسط HTC China منتشر شده و عنوان شده که این دیوایس در تاریخ دوشنبه پنجم اسفند یعنی همان روزی که کنگره جهانی موبایل در بارسلونا برگذار می شود به طور رسمی معرفی می شود. پس این احتمال وجود دارد که این دیوایس در MWC معرفی شود.

قبلا تصاویری از مدل سفید رنگ این دیوایس منتشر شده ولی اکنون HTC تصاویری از مدل ارغوانی تیره آن را ارائه کرده. تا پایان سال جاری میلادی احتمال می رود ۵ رنگ دیگر هم برای این دیوایس در نظر گرفته شود: سیاه، قرمز، زرد، نارنجی و فیروزه ای.

مثل HTC M8 یا همان The All New One که قرار است سه شنبه پنجم فروردین معرفی شود، HTC Desire 8 هم از اندروید ۴.۴ کیت کت با رابط کاربری Sense 6.0 نیرو می گیرد. با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح ۷۲۰p هندست تقریبا بزرگی به حساب می آید. گزارش های دیگر نشان می دهد که این دیوایس دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو، پردازنده ۴ هسته ای اسنپ دراگون ۴۰۰، رم ۱.۵ گیگابایتی و ۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش خواهد بود.

HTC_Desire_8

HTC_Desire_8

دیوایس HTC جدید دیگری که امروز تصاویرش منتشر شده HTC D310w است. همانطور که قبلا پیشبینی شده این دیوایس یک دیوایس سطح متوسط است. از اندروید ۴.۲ جلی بین نیرو می گیرد و دارای صفحه نمایشی ۴.۵ اینچی با وضوح ۴۸۰X۸۵۴ پیکسل، پردازنده ای ۴ هسته ای و ۱.۳ گیگاهرتزی ( احتمالا ساخته شده توسط مدیاتک )، ۵۱۲ مگابایت رم، یک دوربین VGA در جلو و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت خواهد بود.

HTC _D310w

HTC _D310w

HTC _D310w

مرجع: phonearena.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *