iWatch با صفحه نمایش منعطف AMOLED نیمه دوم ۲۰۱۴ به تولید انبوه می رسد

iWatch با صفحه نمایش منعطف AMOLED نیمه دوم ۲۰۱۴ به تولید انبوه می رسد
  • 1392/12/3
  • بهراد جاود
  • 1

گزارشی جدید از چین حاکی از آن است که ساعت هوشمند اپل بالاخره در نیمه دوم سال ۲۰۱۴ وارد خط مونتاژ خواهد شد و به تولید انبوه خواهد رسید. این ساعت مچی هوشمند به صفحه نمایش AMOLED منعطف با شیشه محافظ سه بعدی مجهز خواهد بود. این محصول از فناوری صفحه لمسی نانوسیم نقره ای TPK استفاده خواهد کرد. این گزارش عنوان کرده که TPK اخیرا با Nissha Printing ژاپن برای ارتقاء فناوری نانوسیم وارد همکاری شده است و از ماه آوریل با میزان اولیه ۲ میلیون پنل در ماه کار ساخت این پنل ها را آغاز خواهد کرد.

iWatch

در بسیاری از گزارش ها توصیه شده که صفحه نمایش منعطف برای iWatch سبب می شود که روی مچ راحت تر قرار بگیرد. TPK هم قبلا برای اپل سازنده پنل بوده است. اما مثل همه گزارش های این چنینی به شما توصیه می شود روی اطلاعات آن زیاد حساب نکنید چون معلوم نیست آیا این ادعاها واقعیت داشته باشند یا خیر و تا زمان معرفی محصول نمی توان با اطمینان در موردش صحبت کرد.

با اینکه تیم کوک، مدیر کل شرکت اپل قبلا گفته بود که اپل برای سال ۲۰۱۴ محصولات شگفت انگیزی دارد، اما با این حال خوب می دانید که شرکت اپل همیشه در مورد محصولات جدید خود با پنهان کاری زیادی پیش می رود. کسی هم نمی داند کی پیش می آید که یک نفر که یک دیوایس جدید از اپل را برای تست کردن در دست دارد آن را جایی جا بگذارد و همه چیز را لو دهد. اما چیزی که اپل باید به آن توجه کند این است که هر چقدر کار iWatch بیشتر طول بکشد، انتظارات کاربران هم بیشتر می شود و رقبا هم در این میان ساکت نمی نشینند.

مرجع: phonearena.com

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *