گلکسی اس ۵ اسم اضافه خواهد داشت، به رنگ طلایی هم عرضه می شود

گلکسی اس ۵ اسم اضافه خواهد داشت، به رنگ طلایی هم عرضه می شود
  • 1392/12/3
  • بهراد جاود
  • 0

گلکسی اس ۵ سامسونگ طبق شایعات قرار است روز دوشنبه معرفی شود و در اواخر اسفند یا اوایل فروردین هم برای فروش منتشر شود. تا زمان معرفی این سردم دار جدید سامسونگ شما را در جریان آخرین شایعات مربوط به آن قرار خواهیم داد.

Galaxy_S5

شخصی آشنا به موضوع به نام Eldar Murtazin در اکانت توییتر خود امروز ادعا کرده که گلکسی اس ۵ در دو نسخه عرضه خواهد شد: یک نسخه سطح متوسط با امکاناتی متوسط و یک نسخه سطح بالا با امکاناتی پیشرفته تر.

بر اساس شایعاتی که از قبل منتشر شده، انتظار می رود که مدل سطح بالای گلکسی اس ۵ دارای صفحه نمایشی QHD با وضوح 1440X2560 خواهد بود و مدل سطح متوسط هم صفحه نمایشی با وضوح ۱۰۸۰p دارد و هر دو ۵.۲ اینچی خواهند بود.

با توجه به آنچه Murtazin ادعا می کند، این دو مدل گلکسی اس ۵ یک بخش اضافی هم در نام خود دارند که در واقع این دو مدل را از یکدیگر متمایز می کند. مثلا ممکن است سامسونگ از نام گلکسی اس ۵ پلاس برای مدل پیشرفته اش و گلکسی اس ۵ کلاسیک برای مدل سطح متوسط این دیوایس استفاده کند – البته این فقط یک حدس است و سامسونگ ممکن است از نام های دیگری استفاده کند. همانطور که Murtazin می گوید مدل ساده تر اولین مدل گلکسی اس ۵ هست که وارد بازار می شود و مدل پیشرفته تر با فاصله ای احتمالا یک هفته ای به بازار عرضه خواهد شد.

Galaxy_S5_01

از سوی دیگر GSM Arena هم به پرونده داخلی ودافون دسترسی پیدا کرده که در آن از نسخه طلایی رنگ گلکسی اس ۵ سخن به میان آمده. آیا نسخه طلایی فقط برای مدل پیشرفته گلکسی اس ۵ در نظر گرفته شده؟ احتمالش خیلی زیاد است.

به هر حال تا MWC 2014 فقط چهار روز فاصله داریم و آن موقع متوجه خواهیم شد که گلکسی اس ۵ چه امکانات و ویژگی هایی دارد و در چند نسخه عرضه می شود.

مرجع: phonearena.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *