سامسونگ با Power Sleep به جنگ سرطان می رود

سامسونگ با Power Sleep به جنگ سرطان می رود
  • 1392/12/3
  • بهراد جاود
  • 1

اسمارت فون شما با اینکه یک ابزار کوچک است که در جیب شما جا می شود اما با همان کوچکی اش یک کامپیوتر به تمام معنا است که از پس انجام میلیون ها محاسبه در کسری از ثانیه بر می آید. به همین خاطر است که اسمارت فون شما در حد یک کنسول قدرتمند لذت بازی کردن را برای شما به ارمغان می آورد. اما این قدرت پردازش به غیز از بازی کردن می تواند برای کارهای بهتری هم به کار گرفته شود، مثلا برای بهبود شرایط زندگی برای انسان.

Power_Sleep

با Power Sleep سامسونگ آشنا شوید، یک نرم افزار زنگ اخطار که چه باور کنید چه باور نکنید، به محققان در تحقیقاتشان در مورد بیماری هایی همچون سرطان و آلزایمر کمک به سزایی می کند. این فرآیند به لطف « جادوی » رایانش مقسوم ممکن می شود. به طور خلاصه، وقتی شما اسمارت فون خود را شب هنگام در شارژ قرار می دهید، این نرم افزار توالی پروتئین را رمزگشایی می کند و وقتی این پردازش به اتمام رسید اطلاعات را به سرورهایی که محققان به آن دسترسی دارند ارسال می کند. این عملیات روی کارهای عادی اسمارت فون شما تاثیری ندارد پس همچنان می توانید تماس ها، پیام ها و نوتیفیکیشن ها را دریافت کنید. به محض این که این نرم افزار خاموش شود، عملیات پردازش هم متوقف خواهد شد.

مسلما این نرم افزار با CPU اسمارت فون شما ارتباط مستقیم دارد. به همین دلیل وقتی این نرم افزار روی اسمارت فون شما اجرا می شود ممکن است اسمارت فون داغ کند. بنابراین اگر اسمارت فون یا تبلت شما در زمان اجرای این نرم افزار بیش از حد داغ شد نباید از آن استفاده کنید چون دیوایس شما توانایی سخت افزاری برای اجرای آن را ندارد.

نرم افزار Power Sleep سامسونگ فقط برای تبلت ها و اسمارت فون های سامسونگی نیست و هر دیوایس اندرویدی مجهز به پردازنده های جدید آرم هم باید بتوانند از آن استفاده کنند. کسانی که علاقه ای به همکاری در این پروژه مفید دارند می توانند بدون پرداخت هیچ پولی این نرم افزار را روی دیوایس های خود نصب کنند.

توسعه دهنده: Samsung Electronics Austria

دسته: سبک زندگی

قیمت: رایگان

دانلود: اندروید

مرجع: phonearena.com

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام ممنون واقعا لطف کردین که این نرم افزار رو معرفی کردید
    به همه دوستان پیشنهاد میکنم که نسب کنن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *