رونمایی رسمی ال جی از دو اسمارت فون سری F

رونمایی رسمی ال جی از دو اسمارت فون سری F
  • 1392/12/6
  • سهیل دارائی
  • 0

تا سخن از برند ال جی می شود همه ذهن ها معطوف اسمارت فون G Pro 2 می شود و شاید دیگر جای توجهی برای گوشه چشمی به محصولات دیگر این برند نباشد ! اما شاهد آن بودیم که برند ال جی در کنگره جهانی موبایل بارسلون ؛ یک بار دیگر سری F خود را روانه کارزار جنگ با دیگر رقبای خود کرد ! در این کنفرانس ما شاهد معرفی و رونمایی رسمی این برند از دو اسمارت فون سری F بودیم.به طور کل می توان گفت که این سری ؛ مربوط به اسمارت فون های میانه رده بازار اسمارت فون ها می شود.

27258079897161908612

خیلی زود برویم به سراغ معرفی این دو اسمارت فون نو ظهور برند ال جی ! یکی از این دو اسمارت فون معرفی شده میانه رده ال جی ؛ F70 نام دارد.اسمارت فونی که دارای صفحه نمایش گر 4.5 اینچی است با کیفیت تصویر ( رزولیشن ) WVGA . این اسمارت فون مجهز به پروسسور ( پردازنده ) چهار هسته ای اسنپ‌ دراگون 400 با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز می باشد.گفتنی است که حافظه داخلی این اسمارت فون میانه رده ؛ 4 گیگابایت می باشد.همچنین باید اضافه کنم که این اسمارت فون ؛ مجهز به یک دوربین 5 مگاپیکسلی است.ال جی برای اسمارت فون F70 خود یک باتری 2800 میلی آمپر ساعتی تعبیه نموده است.

اسمارت فون دوم معرفی شده از سری F ال جی ؛ F90 نام دارد.طبق مشخصات فنی اعلام شده برای آن ؛ باید اذعان کنم که دارای مشخصات فنی مشابهی با اسمارت فون F70 می باشد اما با چند تفاوت ! یکی از تفاوت ها این است که اسمارت فون F70 ال جی از صفحه نمایش بزرگ تری بهره می برد و سایز صفحه نمایش آن 4.7 است.تفاوت دیگر نیز مربوط به دوربین تعبیه شده برای اسمارت فون F70 ال جی است.این اسمارت فون از دوربینی 8 مگاپیکسلی بهره می برد.البته این نکته را هم باید اضافه نمایم که ؛ هم اسمارت فون F90 و هم اسمارت فون F70 ؛ هر دو مجهز به درگاه میکرو‌ اس‌ دی هستند ؛ بنابراین نیازی به نگرانی برای کمبود حافظه ذخیره سازی در این اسمارت فون ها نیست.

» منبع : engadget «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *