آیفون ۶ ماه جولای عرضه خواهد شد و iOS ۸ توانایی های تاچ آی دی را افزایش خواهد داد

آیفون ۶ ماه جولای عرضه خواهد شد و iOS ۸ توانایی های تاچ آی دی را افزایش خواهد داد
  • 1392/12/8
  • بهراد جاود
  • 3

بازار شایعات مربوط به آیفون ۶ و iOS ۸ کم کم و به مرور زمان داغ تر و داغ تر خواهد شد ولی در حال حاضر یکی از بزرگترین اهداف این شایعات مربوط به تاریخ عرضه آیفون ۶ است. تیم کوک، مدیر کل شرکت اپل قبلا گفته بود که تا پاییز سال جاری میلادی دیوایس های جدید مبتنی بر iOS عرضه نخواهند شد و در واقع اپل معمولا هم دیوایس های جدید خود را در پاییز معرفی می کند پس این خبر تازه ای نیست. اما این حرف تیم کوک باعث نشده که شایعات متوقف شوند و اکنون از این سو و آن سو این خبر به گوش می رسد که احتمالا آیفون ۶ زودتر عرضه می شود، شاید در ماه جولای ( خرداد تا تیر ۹۳ ).

iPhone6

این خبر از سوی Abhey Lamba، تحلیلگر Mizuho Securities منتشر شده، کسی که مدتی است حواسش به زنجیره تامین قطعات آسیایی محصولات اپل هست و می گوید به نظرش می رسد که اپل زودتر از آنچه انتظار می رود آماده ساخت آیفون بعدی باشد. این « زودتر » آنقدر زود هست که بتوان عرضه آیفون جدید در ماه جولای را یک احتمال کاملا ممکن دانست. Lamba هم مثل بسیاری از تحلیلگران دیگر فکر می کند که اپل در حال حاضر به جای یک آیفون در حال کار کردن روی دو مدل متفاوت از آیفون است. اینطور که مشخص است آیفون ۶ با صفحه نمایش ۴.۷ اینچی همان آیفونی است که قرار است به زودی عرضه شود و یک دیوایس بزرگتر دیگر هم که به خاطر صفحه نمایش حدودا ۵.۵ اینچی اش می توان آن را آیفبلت ( iPhablet ) خواند قرار است پاییز سال جاری میلادی توسط اپل رونمایی شود.

این زنجیره تامین قطعات همچنین به عرضه آیواچ ( iWatch ) یا همان ساعت هوشمند اپل در نیمه دوم سال جاری میلادی اشاره دارد. و در نهایت Lamba پیشبینی می کند که iOS ۸ به احتمال زیاد دسترسی نرم افزارهای متفرقه به تاچ آی دی را آزاد می کند. شایعات جذابی بودند ولی هنوز معلوم نیست به واقعیت خواهند پیوست یا خیر.

مرجع: phonearena.com

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. اش یه مسابقه های بود می شد اونهای هم که وضع مالی شان خوب نیست این موبایل خوشگل ها وتبلت ها و لب تاب ها رو از پشت ویترین نگاه نکنند جایزه اون مسابقه باشه

  2. من فک میکنم اپل هم مثل سامسونگ برای محصول جدیدش چیز جدیدی در چنته نداره.حالا باید صبر کردو دید.فک کنم برنده بازی امسال اچ تی سی باشه.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *