تست باتری ال جی G Pro 2

تست باتری ال جی G Pro 2
  • 1392/12/19
  • بهراد جاود
  • 0

وقت آن رسیده که ببینیم باتری فبلت جدید ال جی یا همان G Pro 2 چقدر دوام دارد. به خصوص که یکی از رقبای اصلی این دیوایس گلکسی نوت ۳ است پس G Pro 2 باید از نظر باتری آنقدر قوی باشد که بتواند از این رقیب پیش بیافتد.

و با توجه به اینکه هر دو دیوایس باتری هم اندازه ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی و چیپ ست یکسان و صفحه نمایش ۱۰۸۰p تقریبا هم اندازه دارند، باید گفت G Pro 2 از نظر طول عمر باطری رقیب خوبی برای گلکسی نوت ۳ است.

البته تفاوت هایی هم وجود دارد. صفحه نمایش ۵.۹ اینچی ال جی G Pro 2 نه تنها از صفحه نمایش ۵.۷ اینچی نوت ۳ بزرگتر است، بلکه به جای AMOLED یک صفحه نمایش True IPS+ LCD هم هست. از نظر نرم افزاری هر دو دیوایس از اندروید ۴.۴ کیت کت نیرو می گیرند. پس ببینیم رابط کاربری اپتیموس ال جی کم مصرف تر است یا رابط کاربری TouchWiz در نوت ۳.

این تست را با مدت زمان مکالمه شروع می کنیم. ال جی G Pro 2 در این مرحله ۲۵ ساعت و ۳۷ دقیقه دوام آورد که بسیار بیشتر از ۱۸ ساعت و ۱۲ دقیقه در نوت ۳ است. رقیب نزدیک ال جی در این مرحله HTC One Max است که ۲۲ ساعت و ۱۳ دقیقه دوام می آورد.

LGGPro2_Battery

مرحله بعد مدت زمان جست و جو در اینترنت است که در این مرحله هم ال جی G Pro 2 با ۹ ساعت و ۳۱ دقیقه قدرت باتری خوبی از خود نشان داده. در این مورد G Pro 2 با نوت ۳ تقریبا برابری می کند.

LGGPro2_Battery

اما در مرحله تست مدت زمان نمایش ویدیو ال جی G Pro 2 با ۵ ساعت و ۴۹ دقیقه چندان قوی ظاهر نشده است. این در حالی است که برادر منعطف G Pro 2 یعنی G Flex با حدود ۲۰ ساعت نمایش ویدیو در صدر جدول قرار دارد. در کمال تعجب در مراحل آزمایشی G Pro 2 در نمایش ویدیو خیلی زود باتری تمام کرد که با توجه به آنچه در G Flex دیده ایم این موضوع کمی دور از انتظار بود. احتمالا ال جی با یک به روز رسانی نرم افزاری می تواند این مشکل را تا حدودی حل کند.

LGGPro2_Battery

در نهایت به لطف عملکرد خوبش، ال جی G Pro 2 در میزان پایداری امتیاز ۶۱ ساعت را کسب کرد. این یعنی اگر با این فبلت هر روز یک ساعت ویدیو ببینید، یک ساعت مکالمه 3G با آن داشته باشید و یک ساعت هم در اینترنت جست و جو کنید می تواند دو روز و نیم دوام بیاورد.

LGGPro2_Battery

مرجع: GSMArena.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *