Midia InkPhone با صفحه نمایش E-Ink و طول عمر باتری زیاد

Midia InkPhone با صفحه نمایش E-Ink و طول عمر باتری زیاد
  • 1392/12/20
  • بهراد جاود
  • 0

شرکت لهستانی Arta Tech، به زودی در اروپا اقدام به فروش یک گوشی با صفحه نمایش E-Ink خواهد کرد که Midia InkPhone نام دارد. این دیوایس مطالعه آسان و راحت را وعده داده و به لطف صفحه نمایش کم مصرفش و باتری ۱۸۰۰ میلی آمپر ساعتی اش تا دو هفته طول عمری باتری خواهد داشت.

این دیوایس دارای یک صفحه نمایش Pearl E-Ink ( مشابه آنچه در ریدر های کیندل دیده شده ) با وضوح ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است.

Midia_InkPhone

از آنجایی که این دیوایس روی کم مصرف بودن و طول عمر باتری بیشتر تاکید دارد و صفحه نمایش E-Ink هم فریم ریت پر سرعتی ندارد، توانایی های سخت افزاری این دیوایس در حد بسیار پایینی قرار دارد. Midia InkPhone از یک پردازنده ۱ گیگاهرتزی با چیپ ست راک چیپ نیرو می گیرد و ۵۱۲ مگابایت رم دارد و سیستم عاملش اندروید ۲.۳ جینجربرد است.

دیوایس جدید شرکت Arta Tech به پلی استور دسترسی ندارد و پشتیبانی از نرم افزارها در این دیوایس زیاد جالب توجه نیست ( نرم افزارهایی که انیمیشن دارند هم در این دیوایس به خوبی کار نمی کنند ). اما با این حال Midia InkPhone به صورت پیشفرض به یک کتاب خوان الکترونیک مجهز است که توانایی باز کردن فایل های ePub, Mobi و PDF را دارد.

با این توانایی های کم و طول عمر باتری زیاد، بهتر است به جای اینکه Midia InkPhone را یک رقیب برای یوتافون در نظر بگیریم، آن را به عنوان یک فیچر فون و یک کتاب خوان الکترونیک بسیار کم مصرف به حساب بیاوریم.

این دیوایس قرار است در ماه آوریل در آلمان و لهستان و با قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار عرضه شود.

مرجع: GSMArena.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *