اسمارت فون خمیده Grand S ext ؛ پرچمدار جدید ZTE

اسمارت فون خمیده  Grand S ext ؛ پرچمدار جدید ZTE
  • 1392/12/21
  • سهیل دارائی
  • 0

شاید برند ZTE را با اسمارت فون ها و فبلت های مقرون به صرفه ای که وارد بازار کرده است بشناسید.امروز در پایگاه های اینترنتی معتبر جهان ؛ تصاویری از اسمارت فون صفحه نمایش خمیده  Grand S ext برند ZTE درج گشت.گویا اسمارت فون خمیده  Grand S ext قرار است پرچمدار جدید این برند باشد.

Capture

قطعا در تصاویر اولین چیزی که توجه ما را به خود جلب می کند ؛ خمیده بودن این اسمارت فون است.طبق اطلاعاتی که از طراحی و ساخت اسمارت فون خمیده  Grand S ext برند ZTE به دست آمده است ؛ در ساخت این اسمارت فون خمیده ؛ برای نخستین بار از فناوری ذوب نانو NMT استفاده شده است.شاید با این فناوری آشنا نباشید ؛ بنابراین باید اذعان کنم که ؛ در این فناوری جدید پلاستیک و آهن مذاب به صورت کاملا همزمان در قالب تزریق می شود.با این کار ؛ بدنه اسمارت فون ؛ علاوه بر این که کاملا سبک است ؛ از کیفیت ساخت بالا و بادوام بهره می برد.البته تولید این روش بدنه اسمارت فون هزینه بالایی ندارد و گویا مقرون به صرفه نیز می باشد.

Capture

متاسفانه تا به حال ؛ هیچ مشخصات فنی ای از این اسمارت فون خمیده درج نشده است.اما آن چه که تا به حال می دانیم این است که گویا قرار است اسمارت فون خمیده  Grand S ext ؛ به همراه یک داک هوشمند ارائه گردد. پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‌سیم نیز از نکات برجسته دیگر این اسمارت فون نو ظهور است.

» منبع : gsmarena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *