احتمالا فلپی برد دوباره به iOS و اندروید باز خواهد گشت

احتمالا فلپی برد دوباره به iOS و اندروید باز خواهد گشت
  • 1392/12/21
  • بهراد جاود
  • 0

اگر از بازی فلپی برد خوشتان آمده و اخبار آن را دنبال کرده باشید حتما در جریان هستید که Dong Nguyen توسعه دهنده این بازی، آن را چند مدت پیش از اپ استور ها حذف کرد. با اینکه خود Dong Nguyen دلیلی برای این کار خود ارائه نداد اما ما در گویا آی تی به طور مفصل این موضوع را بررسی کردیم و تا حدودی به به دلایل این تصمیم پی بردیم.

Flappy_Bird

اما خبر خوش این است که Dong Nguyen در گفت و گویی با مجله رولینگ استون اعلام کرده که در نظر دارد دوباره بازی فلپی برد را به iOS و اندروید برگرداند. البته هنوز تصمیم جدید Dong Nguyen نهایی نشده و ممکن است باز هم پشیمان شود ولی این احتمال وجود دارد که یک بار دیگر شاهد حضور موفق این بازی در اپ استورها باشیم.

به هر حال شما هم اگر توسعه دهنده یک بازی باشید که در این حد معروف باشد و آن همه سود مالی برایتان فراهم کند، قطعا با مشکلات زیادی هم رو به رو خواهید شد که باید با صبر و استقامت در برابر آنها ایستادگی کنید، که Dong Nguyen نتوانست مقاوم باشد و بعد از مدتی تسلیم شد و برای اینکه خیال خودش را راحت کند بازی را حذف کرد. بعد از حذف بازی هم حتی فلپی برد تا حدی معروف بود که دیوایس هایی که این بازی رویشان نصب شده بود با قیمت زیادی به فروش می رسیدند. در این میان رقبا هم بی کار نبودند و بازی های مشابه فلپی برد خیلی زود اپ استور ها را فرا گرفتند. هر چند گوگل و اپل تصمیم گرفتند بازی هایی که در نامشان کلمه Flappy وجود دارند را به اپ استورهای خود راه ندهند.

در هر حال ما هم مثل شما امیدوارم Dong Nguyen خجالتی بالاخره تصمیم خود را نهایی کند و فلپی برد دوست داشتنی ( یا شاید تنفر آمیز ) دوباره به اپ استورها باز گردد.

مرجع: PhoneArena.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *