آیا ساعت هوشمند گوگل صفحه نمایش ۱.۶۵ اینچی و ۴ گیگ حافظه داخلی خواهد داشت؟

آیا ساعت هوشمند گوگل صفحه نمایش ۱.۶۵ اینچی و ۴ گیگ حافظه داخلی خواهد داشت؟
  • 1392/12/23
  • بهراد جاود
  • 0

طبق گزارشات گوگل در حال آماده شدن برای معرفی ساعت مچی هوشمند خود در کنفرانس I/O در تیر ماه ۹۳ است. گفته شده سازنده این ساعت هوشمند ال جی می باشد.

با اینکه خود گوگل هنوز اطلاعاتی در مورد این ساعت هوشمند ارائه نکرده است اما evleaks@ اطلاعاتی در موردش دارد که احتمال دارد حقیقت داشته باشند ( معمولا اکثر پیشبینی های این مرجع درست از آب در می آیند ).

Google_Smartwatch

اینطور که معلوم است این دیوایس دارای یک صفحه نمایش ۱.۶۵ اینچی با وضوح ۲۸۰ در ۲۸۰ پیکسل، نیم گیگابایت رم ( ۵۱۲ مگابایت ) و ۴ گیگابایت حافظه داخلی است. با اینکه در عصر حاضر یک صفحه نمایش ۱.۶۵ اینچی با وضوح ۲۸۰ در ۲۸۰ پیکسل برای یک ساعت هوشمند قابل قبول به نظر می رسد اما باید این نکته را هم یادآوری کنیم که گلکسی Gear 2 سامسونگ صفحه نمایش ۱.۶۳ اینچی با وضوح ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل دارد.

با همه این توضیحات، ساعت هوشمند گوگل هم احتمالا در حد تبلت ها و گوشی های هوشمند نکسوس ارزشمند خواهد بود و نباید فقط به خاطر وضوح تصویرش از آن ناامید شد.

اینطور که مشخص است گوگل به زودی SDK اندروید نسخه دیوایس های پوشیدنی را عرضه خواهد کرد، همان سیستم عاملی که ساعت هوشمند گوگل – ساخته شده توسط ال جی – را نیرو خواهد بخشید. همچنان منتظر اخبار جدید در این مورد باشید.

نکته: تصویری که در این مقاله می بینید یک کانسپت است و توسط گوگل یا ال جی ساخته نشده است.

مرجع: PhoneArena.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *