دانلود آهنگ های دلخواه شما در آیفون به کمک SoundCloud !

دانلود آهنگ های دلخواه شما در آیفون به کمک SoundCloud !
  • 1392/12/24
  • سهیل دارائی
  • 8

Captureدانلود pes 2019

امروز برای شما سروران گویا آی تی ؛ قصد معرفی یک برنامه کاربردی iOS را دارم.در ابتدا اجازه دهید تا Sound Cloud را کمی برای شما معرفی کنم.Sound Cloud یک پایگاه اینترنتی است که به صورت تخصصی در زمینه موسیقی به فعالیت می پردازد.این پایگاه اینترنتی به هنرمندان این حوزه این امکان را می دهد که انواع و اقسام آهنگ‌ ها ؛ آلبوم‌ های موسیقی و پادکست‌ های صوتی را گوش فرا دهند.البته این را هم اضافه کنم که در این پایگاه اینترنتی ؛ می توانید در رابطه با آن ها کامنت بگذراید یا حتی آن ها را در این پایگاه اینترنتی آپلود کرده و به اشتراک نیز بگذارید.حال برویم به سراغ برنامه کاربردی SoundCloud Downloader Pro  ! این برنامه کاربردی رایگان می باشد و امکان یافتن و سرچ فایل های موزیک را به شما می دهد.شما به یاری این برنامه کاربردی می توانید به صورت آنلاین فایل‌ها را استریم کنید و هر آهنگی را دانلود کنید.همچنین باید اضافه کنم که به کمک برنامه کاربردی SoundCloud Downloader Pro می توانید موسیقی مورد نظر خود را دریافت کرده و به صورت آفلاین به ان گوش فرا دهید.حتی هنرمندان نیز به کمک برنامه کاربردی SoundCloud Downloader Pro ؛ می توانند فایل صوتی خودشان را با درج آدرس وب سایت شخصیشان در پایگاه اینترنتی Sound Cloud قرار دهند.این راه برای بیش تر شنیده شدن موسیقی یا فایل صوتی شما بسیار موثر است ؛ چرا که پایگاه اینترنتی Sound Cloud دارای جامعه آماری مناسبی است و انواع و اقسام موزیک ها ؛ کتاب‌های صوتی و پادکست ها در آن یافت می شوند.

Capture

برنامه کاربردی SoundCloud Downloader Pro به شما کمک می کند تا هر آهنگ موجود در اپلیکیشن را دانلود کنید و همین طور به راحتی تمام لیست پخش ( پلی لیست ) شخصی و مورد علاقه خودتان را ایجاد نمایید.همچنین اگر به دنبال آهنگی هستید که از یافتن آن عاجز شده اید ؛ می توانید با این برنامه با درج نام خواننده آن یا نام ترانه ؛ آهنگ مورد نظرتان را دریافت کنید.نیاز به ذکر است که در حالت پیش فرض SoundCloud Downloader Pro ؛ فقط می توانید میان ترانه هایی که برای دانلود گذاشته شده اند ؛ جست و جو فرمایید.البته در تنظیمات مربوطه این برنامه شما به سادگی می توانید نحوه این جست و جو را تغییر داده و گزینه ای را فعال سازید که بین همه فایل‌ های موجود در این پایگاه ؛ آهنگ مورد نظرتان را جست و جو نمایید.نکته قابل توجه دیگری نیز باید ذکر کنم ! حتما توجه داشته باشید که اگر فایل صوتی یا موسیقی ای ؛ اجازه دانلود نداشته باشد ؛ شما نمی توانید آن را دریافت کنید و تنها می‌توانید به صورت آنلاین آن را در آیفون استریم کرد و گوش دهید.حال تصور کنیم که شما آهنگ مورد نظرتان را در این پایگاه یافته اید ! حال چه باید کرد !؟ در این حالت شما باید بر روی نام آن ضربه (tap it) زنید.پس این کار ؛ از شما پرسیده می شود که آیا تمایل دارید آهنگ را دریافت کنید یا خیر؟ که طبیعتا بر روی بله ضربه خواهید زد.حال کیفیت های آهنگ مورد نظر شما جهت دریافت به شما نشان داده می شوند.شما می توانید به انتخاب خود یکی از کیفیت های پایین یا بالای آن فایل صوتی یا موسیقی را دریافت کنید ( البته باید اذعان کنم که دریافت آهنگ با بالاترین کیفیت ؛ تنها مختص به افرادی است که نسخه پولی ((نسخه premium )) را دریافت کرده اند ).هنگامی که قصد گوش دادن به موسیقی دریافت شده را دارید ؛ کافیست به پایین Play List خود در قسمت “Listen”  بروید.البته AirPlay نیز می تواند شما را در شنیدن موسیقی دریافت شده یاری دهد.

Capture

باید اضافه کنم که نسخه پولی یا premium برنامه کاربردی SoundCloud Downloader Pro ؛ تنها ۲ دلار امریکا می باشد.گفتنی است که این نسخه غیر رایگان ؛ برای شما امکاناتی از قبیل دانلود فایل‌ها با کیفیت بسیار بالا ؛ مشاهده کاورهای هر آلبوم موسقی ؛ اجازه دسترسی و کنترل از طریق صفحه قفل یا لاک اسکرین و همچنین گوش دادن به موسیقی در حالی که اپلیکیشن در پس زمینه فعال است را فراهم می‌کند.در انتها باید اضافه کنم که برنامه کاربردی SoundCloud Downloader Pro ؛ برای آیفون؛ آیپد و آیپاد تاچ همینک به صورت رایگان در اپ استور موجود است.

* جهت دانلود برنامه رایگان و کاربردی SoundCloud Downloader Pro برای 

آیفون ؛ آیپد و آیپاد تاچ از اپ استور ؛ روی لوگوی زیر کیلیک فرمایید*

Capture

» منبع : idownloadblog «

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 8 دیدگاه
  1. اصلا چنین برنامه ایی وجود نداره . اینو از کجا آوردین من هر چی سرچ میکنم تو appstore میگه وجود نداره . لطفا در معرفی برنامه های اپل به این نکته توجه کنید که تو اپ استور کدوم کشور موجود هست . تو آمریکا که نبود .

    1. سلام. شما سرچ کردید واقعا دوست من؟ 🙂

      این خدمت شما : https://itunes.apple.com/us/app/soundcloud-music-audio/id336353151?mt=8

      Sound Cloud روی اپ استور آمریکا 🙂

    2. دوست عزیز مطلب رو اول مطالعه کنید بعد لینک بزارید و لینکی هم که میذارید یه نگاهی بندازید بد نیست ! شما لینک نرم افزار soundcloud را قرار دادید درحالی که مطلب درباره دانلود از soundcloud هستش نه خود نرم افزارش که امکان دانلود را ندارد .

    3. مطلب در مورد دانلود از SoundCloud نیست دوست عزیز. در مورد دانلود به وسیله SoundCloud هست. این دو موضوع با یکدیگر متفاوت است.

      همچنین نرم افزار در مورد دانلود تو اپ استور زیاد هست. شما iDownloader یا Rocket Downloader رو سرچ کنید و دانلود کنید. من خودم در حال حاضر از این دو برنامه استفاده می کنم و خیلی هم مفید هستن

  2. ای بابا این که خود soundcloud هست نه اون برنامه ای که معرفی کردید واسه دانلود از soundcloud !!! خواهش میکنم با دقت بیشتری اول مطالب رو مطالعه فرمائید بعد لینک قرار بدید . با تشکر

  3. من آیفون ۶اس دارم این برنامه رو دانلود کردم ولی وقتی میرم قیمت دانلودش هیچی نمیاره یه صفحه خط خطی میاره،چیکار کنم؟؟

  4. سلام باعرض پوزش امکان ارسال آهنگ دانلود شده توی واتس آپ و… جز امکاناتش هست؟؟؟اگ نه برنامه ای سراغ ندارید؟؟؟با تشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *