زیامی MIUI را برای تبلت ها عرضه کرد؛ نکسوس ۷ جدید اولین تبلت مجهز به MIUI است

زیامی MIUI را برای تبلت ها عرضه کرد؛ نکسوس ۷ جدید اولین تبلت مجهز به MIUI است
  • 1392/12/24
  • بهراد جاود
  • 0

با اینکه زیامی به زودی قصد دارد اولین تبلت خود را معرفی کند، اما شما از همین حالا می توانید نسخه تبلت رام اندروید معروف این شرکت یعنی MIUI را امتحان کنید. این رام برای مدل ۲۰۱۳ تبلت نکسوس ۷ به صورت نسخه بتا عرضه شده است. با توجه به آنچه زیامی می گوید، این نسخه را نباید فقط یک نسخه تبلتی از MIUI V5 بدانیم چون این رام یک « ساختمان کاملا جدید » دارد که محتوای آن – از جمله نرم افزارهای بومی، منوهای سیستم و انیمیشن های جدید – برای هر دو جهت صفحه نمایش تبلت بهینه شده است.

MIUI

 

جالب اینکه Lei Jun مدیر کل شرکت زیامی گفته که شرکت های سازنده در صورتی که تمایل دارند که MIUI روی تبلت هایشان به صورت پیشفرض نصب شود می توانند با شرکت زیامی در ارتباط باشند، که در این صورت این برای یک سخت افزار ساخته نشده توسط زیامی اولین بار محسوب می شود که MIUI را به صورت پیشفرض روی خود داشته باشد. با این حال این موضوع باعث نمی شود که احتمال ندهیم زیامی در آینده ای نه چندان دور تبلت خودش را معرفی کند.

اگر شما هم مدل ۲۰۱۳ نکسوس ۷ دارید و دوست دارید MIUI را روی آن امتحان کنید به وبسایت MIUI بروید و فایل ۲۷۸ مگابایتی مربوطه را دانلود کنید.

مرجع: engadget.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *