مدیر ارشد محصولات بخش اکس باکس از مایکروسافت جدا شد

مدیر ارشد محصولات بخش اکس باکس از مایکروسافت جدا شد
  • 1392/12/27
  • بهراد جاود
  • 0

بعد از بیش از ۱۷ سال مارک ویتن، مدیر ارشد محصولات بخش اکس باکس از شرکت مایکروسافت جدا می شود. ویتن با ترک مایکروسافت در سمت مدیر ارشد محصولات شرکت فناوری های بی سیم Sonos شروع به کار می کند و بعد از ظهر روز دوشنبه هم شرکت Sonos این موضوع رسما را اعلام کرده است. جدایی ویتن از مایکروسافت چهار ماه بعد از انتشار اکس باکس وان و یک ماه پس از انتشار بازی معروف Titanfall برای این کنسول رخ داده است.

Whitten

مارک ویتن در رویداد معرفی اکس باکس وان در ردموند واشنگتون

عکس از: CNet

ویتن در این مورد گفته: « کار کردن روی چنین محصول دوست داشتنی ای در زندگی کاری من یک نقطه عطف بوده. رفتن از مایکروسافت واقعا سخت است ولی من مطمئنم که به لطف دستان توانمند یک گروه با استعداد، روزهای خوبی در انتظار طرفداران اکس باکس است. »

ویتن از سال ۱۹۹۷ در مایکروسافت شروع به کار کرد و به مدت سه سال به عنوان مهندس طراحی نرم افزاری ویندوز ۲۰۰۰ مشغول به کار بود و پس از آن به یکی از اعضای کلیدی گروه پلتفرم اکس باکس تبدیل شد. او سپس در مقام مدیرکل بخش لوازم جانبی و یکپارچه سازی اکس باکس و همین طور معاون ارشد اکس باکس لایو مشغول فعالیت شد. در نهایت سال ۲۰۱۰ بود که ویتن به سمت مدیر ارشد محصولات بخش اکس باکس مایکروسافت رسید.

مرجع: CNet.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *