اپل بخش « ویترین بازی های مستقل » را به اپ استور اضافه کرد

اپل بخش « ویترین بازی های مستقل » را به اپ استور اضافه کرد
  • 1393/1/1
  • بهراد جاود
  • 0

اپل ویترین بازی های مستقل را به اپ استور اضافه کرده است. این بخش جدید در اپ استور بازی های ساخته شده توسط توسعه دهندگان و استودیو های مستقل را به نمایش می گذارد و برای این هفته هم به سراغ توسعه دهنده موفق مستقل یعنی Simogo و بازی محبوبش Device 6 رفته است.

Indie Game Showcase

ویترین بازی های مستقل در اپ استور

عکس از: AppleInsider

فلپی برد با بازی ساده ولی اعتیاد آورش، بازی های مستقل را به جایگاهی متفاوت رساند، بازی ای که گفته می شد از طریق تبلیغات موجود در بازی روزانه ۵۰ هزار دلار درآمد برای سازنده اش فراهم می کرد. اما سازنده این بازی یعنی Dong Nguyen این بازی را به دلایلی که قبلا بررسی کرده بودیم از اپ استور حذف کرد. البته گویا Dong Nguyen قصد دارد به زودی دوباره این بازی را به اپ استور باز گرداند. از دیگر بازی های مستقلی که به موفقیت های زیادی رسیده اند می توان به Fruit Ninja و Doodle Jump اشاره کرد.

« استودیو های مستقل که معمولا از چند عضو اختصاصی تشکیل می شوند اثبات کرده اند که آنچه مهم است بزرگی رویاها است. در هر ویترین بازی های مستقل، ما یک بازی مستقل و گروه سازنده خلاقش را تکریم می کنیم و دیگر عناوین ساخته شده توسط این گروه از توسعه دهندگان را در کنار بازی های مورد علاقه آنها از استودیو های بازی سازی دیگر را معرفی می کنیم. » – اپل.

مرجع: PhoneArena.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *