کریستین بیل، گزینه اصلی برای بازی در نقش استیو جابز

کریستین بیل، گزینه اصلی برای بازی در نقش استیو جابز
  • 1393/1/1
  • بهراد جاود
  • 0

اشتون کوچر عزیز، در جریان باش که به زودی یک استیو جابز جدید روی صحنه حاضر خواهد شد. فیلم دیگری که در حال حاضر هنوز اسمی ندارد و توسط کمپانی Sony Pictures ارائه می شود و به زندگی استیو جابز می پردازد و فیلنامه ای دارد که به دست آرون سورکین ( The Social Network ) نوشته شده هنوز مشخص نیست نقش اصلی اش یعنی استیو جابز را چه کسی بازی خواهد کرد. به احتمال زیاد کارگردان این فیلم دیوید فینچر ( Girl with the Dragon Tattoo ) خواهد بود و اوست که سکان هدایت فیلم را به دست خواهد گرفت. با توجه به گزارش TheWrap، فینچر گفته فقط در صورتی کارگردانی فیلم را قبول می کند که کریستین بیل نقش اصلی را ایفا کند.

Christian Bale

انتظار لباس مخصوص بتمن را در فیلم جدید استیو جابز نداشته باشید

عکس از: Warner Bros و اپل

طبق معمول اکثر این نوع شایعات، مرجع این خبر « فردی آگاه از ماجرا » است، حالا اینکه این فرد یکی از اعضای اصلی سونی است یا یک فرد نه چندان مهم و احتمالا بی کار هنوز مشخص نیست. فینچر و سورکین قبلا با هم برای ساخت فیلم « The Social Network » همکاری کرده بودند، فیلمی متناسب با سلیقه گیک ها که در مورد ماجرای خلق شدن فیسبوک بود. این کاملا طبیعی و منطقی به نظر می رسد که برای فیلم استیو جابز هم از همکاری این دو نفر بهره برده شود.

بسیاری از طرفداران بیل را به خاطر بازی در نقش بتمن تحسین می کنند ولی به دلیل شباهت های فیزیکی این بازیگر به استیو جابز و همین طور بازی های حرفه ای اش گزینه خوبی برای نقش استیو جابز به نظر می رسد. البته الان بخش اعظم این ماجرا بر اساس شایعات است ولی اگر همه این موارد واقعیت داشته باشند، کریستین بیل توانایی آن را خواهد داشت که نقش استیو جابز را به خوبی ایفا کند و احتمالا اشتباهاتی که کوچر مرتکب شد را دوباره تکرار نخواهد کرد، مثل همان رژیم میوه ای که کوچر را به بیمارستان کشاند.

خودتان چه فکر می کنید؟ آیا با کریستین بیل در نقش استیو جابز موافق هستید؟

مرجع: CNet.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *