طراحی iPhone 6 اپل چگونه است !؟

طراحی iPhone 6 اپل چگونه است !؟
  • 1393/1/22
  • سهیل دارائی
  • 2

بحث و تبادل نظر در رابطه با طراحی جدید iPhone 6 اپل هم چنان داغ است و وِردِ زبان ها می باشد.اخیرا با خبر شدیم که نمودار هایی افشا شده اند که خبر از دو نسخه آیفون اپل جدید را می دهند ! طبق اطلاعات به دست آمده از این نمودار های افشا شده ؛ iPhone 6 اپل قرار است مجهز به نمایش گری 4.7 اینچی شود.گفتنی است که ابعاد خود iPhone 6 اپل 137 در 66 میلی متر می باشد.ضخامت آن نیز تنها هفت میلی متر می باشد.اما همان طور که در چند سطر بالاتر ذکر کردم ؛ نمودار ها خبر از دو نسخه آیفون اپل جدید را می دهند ! نسخه دوم چیست !؟ طبق آن چه به دست آمده به زودی شاهد رونمایی از فبلتی 5.7 اینچی از اپل خواهیم بود که ابعادی معادل 157 در 77 میلی متر را داراست.ضخامتش هم تنها 6.7 میلی متر می باشد.با توجه به نمایش گر 5.7 اینچی و ضخامت کم ؛ طبق آن چه که در بازار شایعات می شنویم ؛ نام گذاری این فبلت به iPhone Air اپل هم خیلی دور از ذهن ما نیست !

Capture

Capture

Capture

یکی از کارهای جالب پایگاه اینترنتی MacRumors ؛ همکاری با طراحی به نام Ferry Passchier می باشد که بر طبق اطلاعات مندرج در این نمودار ها اقدام به طراحی iPhone 6 اپل کرده است ! باتوجه به این طرح های این طراح زبردست ؛ می توان گفت که iPhone 6 اپل لبه های گرد تری دارد و قسمت های بالای آن نیز کوچک شده است.البته لبه های کناری نمایش گر هم کوچک شده است که یک حُسن در طراحی امروزی به شمار می رود.تکمه پاور iPhone 6 اپل در قیاس با نسل قبل تغییر کرده و دیگر خبری از وجودش در سمت راست دستگاه نیست و در iPhone 6 اپل این تکمه در سمت چپ دستگاه یافت می شود.

Capture

همان طور که قبلا در طرح هایی که آن ها را منتسب به iPhone 6 اپل می دادند ؛ در این جا نیز شاهد آن خواهیم بود که فلاش دوربین در iPhone 6 اپل به همان طراحی دایره‌ای خود در آیفون نسل قبل باز گشته است ! در انتها باید اضافه کنم که ؛ شنیده هایی حکایت از آن دارند که iPhone 6 اپل در ادامه این سال جاری میلادی عرضه می گردد و طبق تصمیمات برند اپل ؛ رونمایی و عرضه مدل بزرگ تر آن ؛ به سال آینده موکول می گردد.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *