گلکسیK یا گلکسی s5 zoom ؟

گلکسیK یا گلکسی s5 zoom ؟
  • 1393/1/25
  • سهیل دارائی
  • 1

ما شاهد درج اخبار زیادی در رابطه با اسمارت فون Galaxy S5 Zoom در روزهای اول ماه جاری میلادی بودیم. طبق آنچه در خبر ها بود نام این اسمارت فون Samsung Galaxy K خواهد بود. جالب است بدانید که دیروز این اخبار رسما توسط سامسونگ تایید شدند. برند سامسونگ طی ارسال یک دعوت نامه رسمی دعوت به عمل آورد تا رسانه ها در مراسم معرفی  Samsung Galaxy K که در سنگاپور اجرا میشود شرکت نمایند.

در این دعوت نامه عبارت “Kapture the moment” درج شده است (لحظه ها را ثبت کن). جالب است بدانید سامسونگ در اقدامی جالب به جای کلمه capture از کلمه kapture استفاده کرده است.گویا سامسونگ قصد داشته است تا با این کار واژه ی K به کار برده شده در نام اسمارت فون Samsung Galaxy K به کنایه در ذهن مخاطب القا کند.

حال می رسیم به معرفی مشخصات فنی اسمارت فون Samsung Galaxy K !

Capture

صفحه نمایش این اسمارت فون 4.8 اینچ از نوع Super AMOLED می باشد. این نمایش گر تعبیه شده رزولیشن تصویر 1280 در 720 پیکسل را برای کاربر به ارمغان می آورد. این اسمارت فون دارای پردازنده  شش هسته‌ای اگزینوس 5 اکتا می باشد. سامسونگ در دل این اسمارت فون از یک پردازنده ی گرافیکی Mali-T624 استفاده میکند. حافظه ی رم Samsung Galaxy K دو گیگابایت است. باید اضافه کنم که دوربین اصلی این اسمارت فون یک دوربین 20 مگاپیکسلی است. یکی از بزرگ ترین قابلیت های برجسته به کار رفته در این دوربین قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 10 برابر می باشد که یک فلاش زنون نیز در کنار آن تعبیه شده است.

دوربین 20 مگاپیکسلی تعبیه شده در اسمارت فون Samsung Galaxy K نسبت به دوربین 16 مگاپیکسلی تعبیه شده در اسمارت فون Samsung Galaxy s5 عمل کرد مناسب تری دارد. دوربین جلوی این گوشی (که صرفا جهت مکالمات تصویری استفاده میشود) 2 مگاپیکسل است. این اسمارت فون از سیستم عامل محبوب اندروید ورژن 4.4.2 به صورت پیش فرض استفاده میکند. در پایان باید اضافه کنم که هنوز از قیمت تمام شده و زمان عرضه ی اسمارت فون Samsung Galaxy K اطلاعاتی موجود نیست.

منبع:

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *