گوگل، آیوی راس را به عنوان مدیر جدید گوگل گلس معرفی کرد

گوگل، آیوی راس را به عنوان مدیر جدید گوگل گلس معرفی کرد
  • 1393/2/26
  • بهراد جاود
  • 0

اخیرا گوگل شروع به ارائه نسخه بتای گوگل گلس کرده و اکنون هر کس با پرداخت 1500 دلار می‌تواند صاحب این دیوایس پوشیدنی شود. شرکت گوگل همچنین خانم آیوی راس را به عنوان مدیر جدید گوگل گلس معرفی کرده است. راس در گوگل پلاس یک پیام در مورد گوگل گلس گذاشته و در این پیام از موقعیت‌های شغلی قبلی‌اش در شرکت‌هایی از جمله Calvin Klein, Swatch, Coach, Mattel, Bausch & Lomb و Art.com سخن به میان آورده است.

راس گفته که در این شرکت‌ها او در « تقاطع طراحی و بازاریابی » کار می‌کرده است. او گوگل گلس را یک محصول جالب می‌داند. با توجه به نوشتار او که متن کامل آن را در انتهای این مقاله می‌توانید بخوانید، راس از روز دوشنبه فعالیت خود در شرکت گوگل را آغاز می‌کند.

Ivy Ross

با توجه به اینکه تخصص خانم راس در طراحی و بازاریابی است، می‌توان اینگونه پیش‌بینی کرد که فاز اول گوگل گلس به پایان رسیده و فاز دوم که همان افزایش میزان فروش است در حال شروع شدن است.

اسم من آیوی راس است و از اینکه از روز دوشنبه 19 می قرار است کارهای مربوط به گلس را هدایت کنم بسیار هیجان‌زده هستم. من به کمک شما به دنبال پاسخ سوالات به ظاهر ساده اما به واقع بی‌پروایی که گلس ایجاد می‌کند خواهم گشت: آیا تکنولوژی می‌تواند پدیده‌ای باشد که ما را در لحظه نگاه می‌دارد یا اینکه ما را از آن دور خواهد کرد؟ آیا می‌تواند به ما کمک کند که به دنیای اطراف خود و افرادی که این دنیا را با ما به اشتراک می‌گذارند بنگریم؟

من در زندگی کاری خود – در شرکت‌های Calvin Klein, Swatch, Coach, Mattel, Bausch & Lomb و اخیرا Art.com – در تقاطع طراحی و بازاریابی مشغول به کار بوده‌ام و همواره سعی کرده‌ام در مورد محصولات مختلف به شکل‌های گوناگون به سوالاتی از همین قبیل پاسخ بدهم. اما گلس محصول جالبی است چون تا کنون هیچ‌کس واقعا سعی نکرده به چنین سوالاتی در مورد این محصول پاسخ بدهد.

این، شغل ما جست‌وجوگران است! من به تازگی کارم را برای گلس شروع می‌کنم، اما به لطف همه شما و بازخوردهای هوشمندانه و بخردانه‌تان، احساس می‌کنم که شروع فوق‌العاده‌ای خواهم داشت. به دنبال این خواهم بود که بیشتر از شما بیاموزم و با هم گلس را تجربه کنیم.

آیوی راس.

مرجع: phonearena.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *