نسخه جدید اینستاگرام برای iOS، کمی منزوی‌تر از فیسبوک

نسخه جدید اینستاگرام برای iOS، کمی منزوی‌تر از فیسبوک
  • 1393/2/28
  • بهراد جاود
  • 0

فیسبوک نسخه جدیدی از نرم‌افزار اینستاگرام را برای iOS عرضه کرده که این نرم‌افزار به اشتراک گذاری عکس را کمی منزوی‌تر از نرم‌افزار فیسبوک کرده است.

Instagram

نسخه 5.0.11 اینستاگرام امکان به اشتراک گذاری خودکار فعالیت‌ها در فیسبوک را از این نرم‌افزار حذف کرده است. اکنون کاربران می‌توانند به کمک دکمه به اشتراک گذاری، فقط عکس‌های خود را در فیسبوک به اشتراک بگذارند چون «از این پس لایک‌ها و فعالیت‌های اینستاگرام قابل به اشتراک گذاری در فیسبوک نیست».

دقیقا مشخص نیست که فیسبوک به چه دلیل چنین کاری کرده است. شاید علت این اقدام این است که اینستاگرام با 200 میلیون کاربر فعال در هر ماه به حد بالایی از محبوبیت رسیده و پیش از این نوتیفیکیشن‌های زیادی برای کاربران فیسبوک ایجاد می‌کرده است.

منزوی‌تر کردن اینستاگرام از فیسبوک همچنین می‌تواند به خاطر تمرکز فیسبوک روی نرم‌افزار موبایل‌ش باشد چرا که همین چند ماه پیش بود که فیسبوک نرم‌افزار مستقل paper را منتشر کرد و ویژگی مسیج را از نرم‌افزارهای اصلی اندروید و iOS خود نیز حذف کرد  و کاربران را مجبور کرد که حتما از نرم افزار جداگانه فیسبوک مسنجر استفاده کنند.

دلیل این کار هر چه که باشد از این پس آپدیت‌های کمتری از اینستاگرام در نیوزفید فیسبوک خود خواهید دید. جالب اینکه هنوز این نسخه برای اندروید عرضه نشده و تنها کاربران iOS به نسخه جدید دسترسی دارند.

دانلود: اینستاگرام – برای iOS

مرجع: thenextweb

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *