با کلیک‌یاب، هوشمندانه تبلیغ کنید!

با کلیک‌یاب، هوشمندانه تبلیغ کنید!
  • 1393/2/30
  • محسن پاك نيت
  • 4

کلیک‌یاب؛ اولین سرویس تبلیغات هوشمند در ایران

کلیک یاب یک شبکه هوشمند تبلیغات آنلاین است که به تازگی کار خود را  آغاز کرده و کار اصلی آن، نمایش آگهی بصورت هدفمند در صفحات وب است. کلیک یاب تبلیغات مرتبط با محتوای صفحات و علایق کاربران را به نمایش می گذارد.

تبلیغات هدفمند کلیک یاب از بازدهی چند برابر نسبت به تبلیغات معمول برخوردار است زیرا نه تنها این تبلیغات برای مخاطبان آن ناآشنا نیستند بلکه به آن علاقه مند نیز می باشند، چرا که کلیک یاب مخاطبانی باکیفیت را می یابد که با نرخ بالاتری از کسانی که بصورت غیر هدفمند انتخاب شده اند روی آگهی کلیک می کنند و مدت بیشتری در وب سایت تبلیغات دهنده می مانند و از نرخ تبدیل به مشتری بیشتری برخوردارند.

gooyait-clickyab-logo

یکی از امکانات منحصربفرد کلیک یاببرای وب سایت های آگهی دهنده، محاسبه نرخ تبدیل به مشتری است؛ به این صورت که شما با قرار دادن یک کد جاوا اسکرییت در تمام صفحات وب سایت خود و تنظیم صفحه هدف می توانید تعداد مشتریانی که از طریق کلیک یاب جذب کرده اید را بشمارید. حتی می‌توانید نرخ بازگشت سرمایه‌تان را محاسبه کنید. 

بطور مثال: شما ۳۰۰ هزار تومان هزینه تبلیغات در کلیک یاب کرده اید و ۲۰۰۰ نفر وارد وب سایت شما شده اند و از این تعداد، موفق به فروش ۴۰ عدد کالا یا خدمات شده اید. هر یک از این مشتریان بطور متوسط ۳۰هزار تومان برای شما سود خالص به همراه دارند. حال می توان نتیجه گرفت که کمپین شما یک میلیون و دویست هزار تومان سود کرده است و کمپین تبلیغاتی شما  از بازگشت سرمایه ۴برابری برخوردار بوده است و حالا می توانید تصمیم بگیرید که بودجه تبلیغاتی خود را نیز بالاتر ببرید.

gooyait-clickyab2

هزینه تبلیغات در کلیک یاب به صورت کلیکی محاسبه می شود و تبلیغ دهنده فقط به ازای بازدید کنندگانی که وارد وب سایتش می شوند پرداخت انجام می دهد. همچنین می توان استراتژی  کمپین های تبلیغاتی براساس تمرکز روی کلیک بیشتر یا مشتری بیشتر تعیین کرد،  اگر تمرکز روی کلیک باشد کلیک یاب تلاش می کند با پایین ترین قیمت بیشترین کلیک را براساس اهداف کمپین بیابد و اگر تمرکز کمپین تبلیغاتی روی مشتری باشد کلیک یاب تلاش می کند به هر قیمتی شده مخاطبانی مناسب که از نرخ تبدیل به مشتری بالاتری برخوردار هستند را بیابد.

کلیک یاب شبکه ای از نمایش دهندگان آگهی را در اختیار دارد که آن ها را ناشر می نامد. این ناشران در ازای نمایش تبلیغات در وب سایت های خود بصورت کلیکی کسب در آمد می کنند. شما هم اگر صاحب وب سایت یا وبلاگ هستید می توانید به جمع این ناشران در کلیک یاب بپیوندید و با نماش آگهی کسب درآمد کنید. بیشتر بدانید…

اگر می خواهید هزینه ای که برای تبلیغات کالا و خدماتتان کنار گذاشته اید درست مصرف شود و بتوانید هزینه تبلیغات خود را بازگردانید و سود هم داشته باشید همین امروز اقدام به ساخت کمپین تبلیغاتی خود کنید. اطلاعات بیشتر

/پایان رپورتاژ/

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. سلام . سرويس بسيار خوبيه . فقط تو جامعه مجازي تنها مشكل درآمد هستش . الان بسياري از سايت ها كليك اون مبلغ واقعي رو پرداخت نميكنن و اون تبليغ هدفمند رو انجام نميدن . اما اگر اين سايت با اين رويه بخواد كار كنه موفق ميشه . البته اگر رقباش پرپرش نكنن …

  2. سلام من کار کردم بعد از مدتی درخواست بنده رو رد کردن و دلیل موجهی هم بهم ندادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *