L35 ال جی ، ارزان قیمتِ دوست داشتنی!

L35 ال جی ، ارزان قیمتِ دوست داشتنی!
  • 1393/3/1
  • سهیل دارائی
  • 2

بدون هیچ گونه سر و صدایی و در سکوت کامل خبری، برند کره ای ال جی از اسمارت فون ارزان قیمیت L35 رونمایی کرد. گویا این اسمارت فون ارزان قیمت در شاخه آلمانی وب سایت رسمی ال جی رونمایی گشته است. بدون شک هدف ال جی از عرضه اسمارت فون L35، نشانه رفتن بازار اسمارت فون های میانه رده و مقرون به صرفه است. بد نیست در ادامه کمی مشخصات فنی این اسمارت فون ارزان قیمت را زیر و رو کنیم.

Capture

اسمارت فون L35 ال جی مجهز به نمایش گری 3.2 اینچی از نوع IPS LCD است.بی شک از این نمایش گر نمی توان انتظار بالایی داشت چرا که فقط می تواند رزولیشن تصویر ۳۲۰ در ۴۸۰ پیکسل را برای کاربر به ارمغان آورد.جالب است بدانید که این اسمارت فون ارزان قیمت دوست داشتنی مجهز به آخرین نسخه سیستم عامل محبوب اندروید، یعنی اندروید 4.4 کیت کت است!

Capture

ال جی در دلِ این اسمارت فون پروسسور (پردازنده) دو هسته ای Snapdragon 200 با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز را قرار داده است. چیپ گرافیکی Adreno 302 نیز در اسمارت فون L35 ال جی به چشم می خورد.گفتنی است که این اسمارت فون ارزان قیمت، تنها از 512 مگابایت حافظه رَم برخوردار است.همچنین باید اذعان کرد که، اسمارت فون L35 ال جی دارای ابعاد ظاهری 109.4 در 59 در 11.9 میلی متر است و تنها 108.4 گرم وزن دارد.

Capture

دوربین 3 مگاپیکسلی، باتری 1540 میلی آمپر ساعتی، چهارگیگابایت حافظه داخلی و ساپورت اسلات حافظه خارجی microSD تا سقف 32 گیگابایت از دیگر مشخصات فنی مهم این ارزان قیمت دوست داشتنی ال جی است.طبق اطلاعات به دست آمده، L35 ال جی دارای کاور قابل تعویض بوده و قرار است در دو رنگ سیاه و سفید پای خود را به بازار باز کند.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. سلام مهندس دارانی
    ببخشید قیمت این اسمارت فون اعلام و پیش بینی نشده؟
    ممنون میشم ازتون قیمتش بدونم.
    موفق باشید….یا علی

    1. سلام هادی جان ؛ بنده دوترم مونده تا مهندس شم ( جلو جلو من رو مهندس کردیا :دی )
      فامیلیم هم دارایی هست
      عرضم به حضورتون که ؛ تا به این جا قیمت تموم شدش رو اعلام نکردن و فعلا هم تو بازار اروپا قصد دارن عرضش کنن
      خبر جدیدی راجبش بود حتما خبر میدم من

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *