بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی برای مدیریت و ویرایش فایل‌های صوتی

بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی برای مدیریت و ویرایش فایل‌های صوتی
  • 1393/3/5
  • زهرا معبودی
  • 0

بسیاری از اوقات در حال شنیدن یک آهنگ و موزیک، دوست داریم قطعه ای از صوت را جدا کنیم و برای زنگ موبایل استفاده کنیم. اما به به خود می‌گوییم احتمالا کار با نرم‌افزارهای ویرایش فایل‌های صوتی ساده نیست. به  همین خاطر اغلب اوقات از انجام این کار منصرف می‌شویم. ما امروز می‌خواهیم به شما نشان دهیم به سادگی می‌توانید فایل‌های صوتی را در تلفن اندرویدی خود ویرایش کنید و از آن به عنوان رینگ‌تون استفاده کنید.

قبلا برای این کار از نرم افزار های ویرایش گر صوتی در ویندوز استفاده می شد. اما اکنون می توانید با اپلیکیشن های اندرویدی به راحتی این کار را انجام دهید! گویا آی تی امروز به شما نرم افزارهای ویرایشگر صوتی را معرفی خواهد کرد که می توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید.

Android Audio Editor

Android Audio Editor

برنامه اندرویدی Android Audio Editor  یکی از نرم افزارهای عالی است که می توانید با آن برای خود یک زنگ موبایل درست کنید یا اینکه صوت را ویرایش کنید و به هر دلیلی بکار ببرید. برنامه Android Audio Editor  قادر است از فایل های mp3 و acc استفاده کند و فایل ها را کات کند. از همه مهم تر می تواند صدای فیلم هایی در قالبmp4, flv و … را از آن ها استخراج کند. همچنین قادر است فایل های با فرمت wav و wma و m4a را به mp3 و acc تبدیل کند.

 

Ringtone Maker

Ringtone Maker

اینن برنامه اندرویدی هم قادر است برخی از بخش های برنامه ی اولی را انجام دهد. به این صورت که این برنامه قادر است هر فایل صوتی را به داخل برنامه دعوت کند و هر قسمتی از آن که بخواهید را کات کند و برای خودتان یک زنگ موبایل درست کنید.

 

Ringtone Slicer Beta

Ringtone Slicer Beta

این برنامه هم برای ویرایش فایل های صوتی و کات کردن آن ها بکار می رود. در واقع شما می توانید به راحتی با این برنامه که در مرحله تایید شده است، فایل های خود را ویرایش کنید و برای زنگ موبایل تنظیم کنید. برای این برنامه نیز محدودیت فرمت و قالب فایل صوتی ذکر نشده است.

 

RingtoneMaker

RingtoneMaker

برنامه ای که مشاهده می کنید برای ویرایش و کات کردن فایل های صوتی بکار می رود که مثل فایل های بالا برای ایجاد زنگ موبایل و قطعه های دلخواه به کا می رود. ناگفته نماند که در این نمونه هم محدودیت قالب ذکر نشده اما خوشبختانه از نظر فعالیت و عملکرد بهینه شده است و به خوبی روی اغلب دستگاه های اندرویدی شامل تبلت و گوشی کار می کند. علاوه بر این باگ های گذشته نسخه های قبلی RingtoneMaker  هم تماما اصلاح شده است.

 

MP3dit

MP3dit

این نرم افزار قدرتمند هم به طور کلی برای ویرایش اطلاعات داخل فایل های صوتی بکار می رود. با استفاده از MP3dit  می توانید آلبوم ها را به طور دلخواهتان دسته بندی کنید و نمایه های آلبوم ها و اطلاعات اضافی آن ها را پاک کنید و عوض کنید. حتی می توانید نام هنرمندان را هم عوض کنید. در نسخه های قبلی این برنامه هم تعدادی باگ وجود داشته که در این نسخه رفع شده و می توانید با امنیت خیال آن را نصب کنید.

 

برنامه‌ای برای ویرایش تگ های موزیک ها

ir.fadesign.tag_editor2

 

حتما شما هم برای کارکردن با نرم افزار ها بیشتر دوست دارید اپلیکیشن های فارسی را انتخاب کنید. نرم افزار ویرایش تگ های موزیک ها  هم دقیقا مثل نرم افزار قبلی، برای ویرایش اطلاعات موزیک ها البته به سبک کاملا ایرانی بکار می رود. شما می توانید اطلاعات آهنگ ها و آلبوم ها را ویرایش کنید و به راحتی، از آن استفاده کنید.

 

پیشنهاد و توضیح گویا آی تی

شما می توانید از هر یک از نرم افزارهای بالا هر کدام به دلیلی استفاده کنید. اما اگر برای ویرایش قطعه ای از فایل به دنبال یک نرم افزار کامل می گردید روی برنامه RingtoneMaker حساب باز کنید! اما اگر می خواهید یک برنامه برای ویرایش کلی روی اطلاعات موسیقی داشته باشید برنامه فارسی ویرایش تگ های موزیک به شما پیشنهاد می شود از طرف دیگر می توان گفت کاربردی ترین و بهترین نرم افزار از این گروه را Android Audio Editor نامید.

آیا شما هم نرم افزار خاصی سراغ دارید که به این گروه شبیه باشد؟

درصورتی که شما هم تولید کننده اپلیکیشن های اندرویدی هستید می توانید برای معرفی برنامه خود، با تماس بگیرید!

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *