نظر جنرال موتورز درباره خودروهای بدون سرنشین گوگل

نظر جنرال موتورز درباره خودروهای بدون سرنشین گوگل
  • 1393/3/11
  • سهیل دارائی
  • 0

با وجود تمام شور و هیجانی که در رونمایی از پروژه خودروهای بدون سرنشین گوگل وجود داشت، حتی سرگی برین که از بنیان‌گذاران گوگل است هم نتوانست چشمش را روی حقیقت ببندد و اعتراف کرد که این پروژه تا عملی شدنش در اتوبان ها بسیار فاصله دارد!

Capture

البته نمونه اولیه تست شده این خودرو کاملا سربلند بوده است اما گوگل مترصد آن است که این تکنولوژی جدید را به معنا و مفهوم واقعی به مردم بفهماند و بتواند روزی آن را در ابعاد وسیع وارد اتوبان ها و خیابان های کشور ها کند. همان طور که می دانید خودروسازان برجسته جهان در کم و کیف این پروژه قرار دارند و پیش تر نیز این نمونه روی خودروهای سایر برند ها تست شده بود.

در تازه ترین نقل ها از خودروسازان جهانی، برند جنرال موتورز امریکا در رابطه با این پروژه وسیع گوگل اذعان داشته است که مشتاقانه این پروژه را دنبال می کنند و از کم و کیف آن به طور کل آگاه هستند. آن ها مدعی شده اند که در صورت تحقق رویای سرگی برین، بعد ها این پروژه به یکی از تهدیدهای جدی رقابتی درعرصه صنعت خودرو به حساب خواهد آمد.

Mark Reuss، که عنوان ریاست بخش توسعه محصولات GM را یدک می کشد دیروز طی مصاحبه هایی که با ارباب جراید داشت اذعان کرد که این پروژه تکاملی گوگل، یکی از تهدیدهای جدی رقابتی  درعرصه صنعت خودرو است به شرطی که پروژه خودروهای بدون سرنشین گوگل همانند حال حاضر در آینده نیز با پژوهش بیشتر، زمان تحقیق بیشتر و همین طورتزریق هزینه بیشتر به پروژه ادامه یابد.

وی در ادامه مصاحبه تلنگری نیز به گوگل وارد آورد و گفت که هر کمپانی دیگری اگر همانند گوگل ثروت داشت، در راه این پروژه یا پروژه ای این چنینی (مشابه این پروژه) هزینه می کرد.Mark Reuss تاکید داشت که هر کسی می تواند با صرف هزینه و زمان کافی در هر کاری به موفقیت دست یابد.همچنین در ادامه به تعریف و تمجید از گوگل پرداخت و اضافه کرد که این جاه طلبی عظیم گوگل، نشان گر بلند پروازی و اهداف آینده دار این کمپانی است.

» منبع : theverge «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *