iOS 7.1.1 نیز سرانجام جیلبریک شد!

iOS 7.1.1 نیز سرانجام جیلبریک شد!
  • 1393/4/3
  • سهیل دارائی
  • 0

همان طور که در جریانید، به تازگی کمپانی اپل از سیستم عامل iOS 8 رونمایی به عمل آورده است.امروز در اخبار پیرامون سیستم عامل iOS خبر عجیبی در رابطه با جیلبریک شدن iOS 7.1.1 انتشار یافته است! با این حساب می توان نتیجه گرفت که حتی بروزرسانی های آخر iOS 7 از سوی اپل باز هم نتوانست از جیلبریک شدن آن جلوگیری نماید.

Capture

شایان ذکر است که اگر شما قصد جیلبریک سیستم عامل iOS 7.1.1 خود را داشته باشید، حتما نیاز به داشتن یک کامپیوتر تحت ویندوز دارید.گویا تیمی چینی زبان، به نام “Pangu” توانسته است سرانجام از پَسِ جیلبریک شدن iOS 7.1.1 برآید.بنابراین از این پس تمام دارندگان دستگاه های مبتنی بر سیستم عامل iOS 7.1.1، قادر خواهند بود تا نسبت به جیلبریک کردن آن اقدام نمایند.

Capture

البته باید خاطر نشان شویم که روش های دیگری نیز جهت جیلبریک کردن سیستم عامل iOS 7.1.1 وجود دارد اما تا به حال به صورت رسمی منتشر نیافته اند و بنابراین این روش ها توصیه نمی شوند.یکی از نکات جالبی که در این بین به چشم می آید این است که جیلبریک شدن iOS 7.1.1 توسط تیم چینی زبان “Pangu”، نخستین هک این گروه می باشد و آن ها تا پیش از این، چنین اقدام مشابهی را در کارنامه خود نداشتند.

» منبع : gsmarena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *