صدای پای Galaxy S5 Sport سامسونگ!

صدای پای Galaxy S5 Sport سامسونگ!
  • 1393/4/3
  • سهیل دارائی
  • 1

گویا تغییر و تحول روی جدیدترین پرچمدار سامسونگی، یعنی اسمارت فون Galaxy S5 تمامی ندارد! چرا که این برند کره ای در تازه ترین اقدام خود مدل جدیدی از Galaxy S5 را با نام تجاری  Galaxy S5 Sport معرفی نموده است.

این اسمارت فون نوظهور، حاصل طراحی و هم فکری اسپرینت و سامسونگ می باشد.البته ظاهر Galaxy s5 sport با پرچمدار اصلی سامسونگ کمی تفاوت دارد! مثلا اگر به تصاویر منتشر شده از Galaxy s5 sport نگاه کنید، سه دکمه ناوبری فیزیکی را در جلو اسمارت فون نظاره خواهید کرد.البته همان الگوی نقطه ای کاور پشتی Galaxy s5 در Galaxy s5 sport نیز به چشم می خورد و ظاهرا سامسونگ تمایلی به کنار گذاشتن این الگو در Galaxy s5 sport هم نداشته است.

Capture

بد نیست بدانید که این اسمارت فون نوظهور توانسته است گواهینامه IP67 را نیز کسب نماید.این جمله بدین معناست که، Galaxy S5 Sport همانند Galaxy S5 در برابر آب و گردوغبار محفوظ خواهند ماند.خبرهای پیرامون این اسمارت فون نوظهور حکایت از آن دارد که Galaxy S5 Sport، با اخذ مجوز لازمه، به صورت رایگان به مدت یک سال از سرویس MapMyFitness MVP استفاده می نماید.بدون شک یکی از ویژگی های Galaxy S5، توجه ویژه آن به سلامت انسان است.گفتنی است که Galaxy S5 Sport، نیز همین رویه را پیش گرفته است و با اخذ و پرداخت حق اشتراک شش ماهه Fit Live Hub، توانسته است یک اکانت انحصاری در Spotify خریداری نماید.

Capture

اما شاید این سوال در ذهن شما نقش ببند که سخت افزار به کار رفته در Galaxy S5 Sport در قیاس با Galaxy S5 چه تفاوت هایی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید اذعان کنیم که سخت افزار به کار رفته در Galaxy S5 Sport مشابه همان سخت افزار به کار رفته در Galaxy S5 می باشد.

Capture

از مشخصات فنی Galaxy S5 Sport، باید به وجود پروسسور (پردازنده) اسنپدرگون 801 با فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز، 2 گیگابایت حافظه رَم، نمایش گر 5.1 اینچی با کیفیت فول اچ دی، سنسور حس گر اثر انگشت و ضربان قلب و باتری 2,800 میلی آمپر ساعتی اشاره داشت.

Capture

در پایان شایان ذکر است که Galaxy S5 Sport قرار است در دو رنگ آبی و قرمز از تاریخ بیست و پنجم ماه جولای میلادی رسما کار فروشش را آغاز نماید و خریداران Galaxy S5 Sport می توانند از تخفیفی 50 درصدی جهت خرید Gear Fit سامسونگ بهره مند شوند.

» منبع : sammobile «

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *