ال جی از عرضه LG G PAD 10.1 در بازار جهانی خبر داد

ال جی از عرضه LG G PAD 10.1 در بازار جهانی خبر داد
  • 1393/4/16
  • سهیل دارائی
  • 0

چندی پیش بود که برند ال جی رسما عرضه تبلت های خود را با نام تجاری LG G PAD 10.1، آغاز کرد.البته در آن زمان خبری از عرضه جهانی این محصول نبود.حال ال جی تغییر سیاست داده و قصد عرضه این تبلت به بازار های جهانی را دارد.

Capture

ال جی پس از این تصمیم، ابتدا تبلت G PAD 10.1 خود را در بازار ایالات متحده امریکا عرضه خواهد کرد و پس از آن به ترتیب نوبت به بازار کشورهای اروپایی، آسیایی و امریکای لاتین می رسد.

حال نگاهی خواهیم داشت به مشخصات فنی تبلت LG G PAD 10.1.این تبلت 10.1 اینچی دارای نمایشگری است که رزولوشنی ۱۲۸۰×۸۰۰ پیکسلی برای کاربر به ارمغان می آورد.ال جی در این تبلت از باتری ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است.

گفتنی است که مغز متفکر LG G PAD 10.1، پروسسور ۴ هسته ای (پردازنده) اسنپ‌ دراگون با فرکانس کاری ۱٫۲ گیگاهرتز می باشد.وجود یک گیگابایت حافظه رَم، ۵۲۳ گرم وزن و ابعاد ۲۶۰٫۹×۱۶۵٫۹×۸٫۹ میلی متر از دیگر مشخصات تبلت ال جی است.

شایان ذکر است که دوربین اصلی این تبلت، یک دوربین 5 مگاپیکسلی است که در کاور پشتی آن قرار گرفته است.دوربین دوم آن نیز که صرفا جهت برقراری مکالمات تصویری مورد استفاده قرار می گیرد، یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی است.

اما جالب است بدانید که ال جی، چهار قابلیت کاربردی در تبلت LG G PAD 10.1 قرار داده است که همگی آن ها از پرچمدار 2014 این برند، G3 نشات می گیرند.قابلیت اول، Touch & Shoot می باشد که به کاربر اجازه لمس صفحه نمایش و ثبت سریع تصویر را می دهد.

 Smart Keyboard، Dual Window و Gesture Shot for Selfies از دیگر قابلیت های به کار رفته در این تبلت است.

» منابع : lgnewsroom و thenextweb «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *