ترس فرودگاه های امریکا از باتری موبایل و تبلت و وضع قانونی کزایی!

ترس فرودگاه های امریکا از باتری موبایل و تبلت و وضع قانونی کزایی!
  • 1393/4/16
  • سهیل دارائی
  • 0

امروز با خبر شدیم امریکا در فرودگاه های مختلف کشور خود قانون جدید و کاملا عجیبی را وضع کرده است.قانونی که کاملا بی سابقه و نادر است! شاید بزرگ ترین نگرانی تمام فرودگاه های جهان ترس از بمب گذاری و بردن سلاح به داخل هواپیما باشد اما گویا به تازگی فرودگاه های امریکا از جانب باتری های موبایل و تبلت نگرانی بیشتری دارند.

TSA

سازمان TSA (امنیت حمل و نقل) امریکا در اقدامی عجیب قانونی در فرودگاه های این کشور وضع نموده است که تنها پرواز های خارجی ورودی به کشور امریکا را شامل می شود.در این قانون عجیب و غریب کسانی که باتری موبایل و تبلت دارند مظنون شمرده می شوند و بایستی باتری دستگاه های آن ها مورد بازرسی قرار گیرند.

بسیاری وضع این قانون عجیب را ترس بیش از پیش امریکایی ها از حملات تروریستی القاعده می دانند و معتقدند که امریکایی ها از جاسازی بمب و مواد انفجاری داخل باتری موبایل و تبلت نگران هستند.

باتوجه به فراگیر شدن روز افزون استفاده از موبایل و تبلت میان مردم جامعه، به نظر می رسد اجرای این قانون کزایی سیل عظیمی از اعتراضات مسافرین پرواز های هوایی را به دنبال داشته باشد.نظر شما در رابطه با این قانون کزایی چیست؟!

» منبع : engadget «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *