گوشی هوشمند سلفی Xperia C3 به طور رسمی رونمایی شد

گوشی هوشمند سلفی Xperia C3 به طور رسمی رونمایی شد
  • 1393/4/17
  • مبين
  • 1

sony-xperia-c3 (1)

دیروز از سوی شرکت سونی درباره گوشی هوشمند سلفی این شرکت خبرهایی به بیرون درز کرد، این گوشی هوشمند Xperia C3 نام دارد که شرکت سونی لقب بهترین گوشی هوشمند سلفی را به آن داده است.

اکنون سونی از گوشی هوشمند Xperia C3 به طور رسمی رونمایی کرده است. این گوشی دارای دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی است که برای تصویر برداری سلفی و مکالمه های تصویری نیز می باشد.

در پشت گوشی هم یک دوربین 8 مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک نیز وجود دارد اندازه صفحه نمایش این گوشی 5.5 اینچ از نوع IPS با وضوح HD  1280 در 720 پیکسل است.

sony-xperia-c3-2

قدرت Xperia C3 توسط پردازنده چهار هسته ای Qualcomm Snapdragon Adreno 305 GPU و رم 1 گیگابایتی نیز تامین می شود. حافظه داخلی این گوشی هوشمند 8 گیگابایت بوده که با اسلات microSD تا سقف 32 گیگابایت ارتقا می یابد. دیگر جزئیات Xperia C3 شامل باتری  2500 میلی آمپر ساعتی، وای فای، بلوتوث و آندروید کیت کت 4.4 است.

Xperia C3 دو سیم کارته بوده و به کاربران اجازه میدهد تا از صدای زنگ متفاوت برای هر سیم کارت استفاده کنند. این گوشی با رنگ های سفید، مشکی و سبز نعنایی به بازار عرضه خواهد شد فروش گوشی هوشمند Xperia C3 در ماه اوت امسال نیز آغاز خواهد شد که قرار است ابتدا در چین عرضه شود.

geeky-gadget

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سونی خیلی خوب از بازاری که توسط سلفی ها ایجاد شده به نفعه خودش استفاده کرد!به این می گن هوش و استفاده از موقعیت ها!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *