تصاویری فاش شده از Lumia 530! آیا ارزان قیمت دیگری در راه است؟!

تصاویری فاش شده از Lumia 530! آیا ارزان قیمت دیگری در راه است؟!
  • 1393/4/19
  • سهیل دارائی
  • 0

مایکروسافت تا به حال هیچ گونه خبری از وجود ویندوزفونی به نام Lumia 530 نداده است اما امروز در کمال تعجب تصاویری از این ویندوز فون نوظهور فاش شد!

تا به حال دو تصویر واضح از ویندوز فون Lumia 530 توسط فرد ناشناسی در کشور چین تهیه گشته است.در این تصاویر واضح، استفاده از پلاستیک به عنوان جنس تشکیل دهنده کاور این ویندوز فون مشخص است.

در نگاه نخست به این دو تصویر میتوان نتیجه گرفت که ویندوز فون Lumia 530، از نظر طراحی به دو مدل قدیمی تر خود، یعنی ویندوز فون های Lumia 525 و Lumia 520 بسیار شباهت دارد.

Lumia 530

همان طور که در تصویر بالا واضح است، به سبب استفاده از سیستم عامل ویندوزفون 8.1 در این ویندوز فون نوظهور، شاهد وجود “software buttons” (کلیدهای نرم افزاری) هستیم.

گمانه زنی ها بر این است که نمایش گر این ویندوز فون نوظهور، نمایشگری 4.3 اینچی با کیفیت تصویر  ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل باشد.به نظر می رسد Lumia 530،در دل خود پروسسور (پردازنده) Snapdragon 200 را جای داده باشد.وجود 512 مگابایت حافظه رَم و قابلیت پشتیبانی هم زمان از دو سیم کارت، از دیگر مشخصات فنی منتسب به این ویندوز فون نوظهور است.

Lumia 530

گفتنی است باتوجه به تصویر فوق، Lumia 530 فاقد فلاش LED می باشد.

شایان ذکر است که با توجه به وجود ویندوز فون Lumia 635 با سخت افزار بهتر و قیمتی 99 دلاری، ویندوز فون نوظهور Lumia 530 با این سخت افزار نسبتا ضعیف، می تواند قیمتی به مراتب پایین تر داشته باشد.اگر کمی واقع بینانه تر نگاه کنیم، شاید کسب عنوان ارزان ترین ویندوز فون 8.1 توسط Lumia 530، چندان هم دور از ذهن به نظر نرسد!

به نظر می رسد مایکروسافت با عرضه این ویندوز فون ارزان قیمیت، قصد جذب خریداران گوشی های ارزان قیمت بازار را داشته است.در انتها باید ذکر کنیم که همه چیز موکل می شود به تایید رسمی مایکروسافت و عرضه رسمی ویندوز فون Lumia 530 از جانب این برند.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *