تصاویر Sony Lue Z فاش شد! آیا نخستین ویندوزفون سونی در راه است؟!

تصاویر Sony Lue Z فاش شد! آیا نخستین ویندوزفون سونی در راه است؟!
  • 1393/4/19
  • سهیل دارائی
  • 0

شاید حالا که سونی به عنوان برندی مستقل فعالیت های خود را در تولید اسمارت فون ادامه می دهد، باز هم نام اریکسون پس از برند سونی در ذهنمان نقش ببندد! سونی پیش از این که به عنوان برندی مستقل وارد حوزه اسمارت فون ها شود، با همکاری اریکسون توانسته بود تعدادی گوشی ویندوزی روانه بازار نماید.

اما پس از جدایی سونی از اریکسون، تا به حال با وجود شایعات فراوان هیچ گونه اسمارت فونی بر پایه پلتفرم ویندوز فون از این برند ساخته نشده است.امروز اکانت توئیتری مشهور افشا کننده، همان @evleaks معروف، در اقدامی جالب تصویری از جعبه ویندوز فونی تهیه نموده است که گویا می تواند نخستین ویندوز فون این برند لقب بگیرد!

Sony Lue Z

با این که کمی تصویر تهیه شده تار می باشد، اما نام برند سونی را روی این ویندوز فون می توان دید، همچنین می توان فهمید که ویندوز فون احتمالی، مجهز به سیستم عامل ویندوز فون 8.1 است.

گویا این ویندوز فون، Sony Lue Z نام خواهد داشت.در تازه ترین شایعات گمانه زنی ها بر این است که سونی با تجهیز این ویندوز فون به دوربین قدرتمند، قصد رقابت با سری لومیاهای نوکیا را دارد.

در انتها باید خاطر نشان شویم که تا به حال برند سونی این تصویر را تایید نکرده است و هیچ گونه تضمینی در رابطه با صحت وجود ویندوزفون Sony Lue Z در دست نیست.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *