پنج سال، هشت هزار مطلب، پنجاه هزار نظر و یک رویا…

پنج سال، هشت هزار مطلب، پنجاه هزار نظر و یک رویا…
  • 1393/4/22
  • محسن پاك نيت
  • 78

به نام او که انسان را تشنه‌ محبت آفرید و با عشق خود سیراب کرد

* * * * *

دو هفته مانده به ۵ ساله شدن مجله اینترنتی گویا آی‌تی و

این، هشت‌هزارمین مطلب است

که برای شما و به خاطر فناوری اطلاعات و به عشق ایران می‌نویسیم…

* * * * *

با سلام و احترام به کاربران خوب مجله اینترنتی گویا آی‌تی و قبولی طاعات و عبادات همه ایرانیان عزیز در ماه مبارک رمضان؛

در یکی از روزهای ابتدایی مردادماه سال ۱۳۸۸ بود که مجله اینترنتی گویا آی‌تی به دنیا سلام کرد و آن مطلب معروف «سلام جهان!» تحت دامنه GooyaIT.com منتشر شد.

gooyait-hello-world

اما گویا آی‌تی زمانی شناسنامه‌دار شد که «حسین میری» عزیز، بسم الله گفت و اولین مطلب را به قلم خود نوشت. مطلبی که گرچه ابتدایی به نظر می‌رسد اما برای تیم تحریریه و سایر دست‌اندرکاران مجله اینترنتی گویا آی‌تی، مفهومی بزرگ و ارزشی والا دارد.

gooyait-besmellah

پس از دیدن این مطلب، چشمانم را می‌بندم و خودم را به جای حسین میری ۵ سال پیش تصور می‌کنم. وارد دنیای رویایی ِ پسر بیست و سه ساله‌ای می‌شوم که تخصصی از فناوری اطلاعات ندارد و از سخت بودن این مسیر و تازه‌کار بودن خود می‌هراسد، اما عاشق رایانه است و آرزوی بزرگ خود را در پس وب سایت کوچکش می‌جوید و دوست دارد گویا آی‌تی سایت گروهی بزرگی در زمینه فناوری اطلاعات باشد. پسری که امیدوار است موفق شود و تمام برنامه‌ریزی‌های استراتژیک و مدیریتی خود را در سه‌نقطه‌ای که در انتهای مطلبش گذاشته، خلاصه کرده است.

امروز اما، وب سایت کوچک حسین میری عزیز، یکی از قدیمی‌ترین و پرسابقه‌ترین مجلات اینترنتی کشور است. گویا آی‌تی‌ در این مدت، بیش از ۸۰۰۰ بار با مطالب جدید به روز شده و در واقع، بیش از ۸۰۰۰ بار متولد شده است.

وب‌سایتی که حسین بنیانگذارش است، در طول عمر کمتر از پنج‌ساله‌اش، هر روز متفاوت از دیروز بوده و فناوری اطلاعات را زندگی کرده است. مجله‌ای که بیش از پنجاه هزار بار لیاقت پیدا کرده که میزبان نظرات صمیمانه و دوستانه شما باشد و با دل و جان به انتقادها و پیشنهادهای شما گوش سپرده است.

اما همه اینها جز با تلاش نویسندگان، طراحان، تیم فنی، تیم مدیریتی و سایر عوامل و دست‌اندرکاران گویا آی‌تی محقق نمی‌شده و آن وب‌سایت کوچک، تنها به یمن حضور صدها هزار کاربر و مخاطبی که آن را خوانده‌اند، گویا آی‌تی بزرگ امروزی شده است.

پس از همه کسانی که به نوعی با گویا آی‌تی گره خورده‌اند و با آن زندگی کرده‌اند

تشکر می‌کنیم…

امروز گویا آی‌تی در بین پانصد سایت برتر ایرانی قرار دارد و روزانه ده‌هاهزار نفر به آن سر می‌زنند و یاد می‌گیرند و یاد می‌دهند و باید گفت:

بله! حسین میری عزیز؛

امروز گویا آی‌تی یک سایت گروهی بزرگ در زمینه فناوری اطلاعات است. 

تو موفق شدی!

پ.ن: ان شا الله روز ۱۴ مرداد ۱۳۹۳، تولد ۵سالگی گویا آی‌تی را در کنار شما جشن خواهیم گرفت و مطلبی مفصل درباره گذشته، حال و آینده گویا آی‌تی برای شما خواهیم نوشت.

روز خوش

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 78 دیدگاه
  1. موفق شدی؟ موفقیت رو خیلی وقته پشت سر گذاشتید. شما الان دارید فقط پیشرفت میکنید. بهتون تبریک میگم و امیدوارم همیشه و همیشه در حال پیشرفت باشید

  2. محسن جان سلام من نقش مفیدی در گویا IT نداشتم اما همیشه از مطالبش استفاده کردم. تبریک و خسته نباشید میگم. این بار هم با اسم قدیمی خودم یعنی بابا بزرگ مطلب گذاشتم اما چون میدونم دیگه کسی این اسم رو یادش نمیاد معرفی میکنم. محمد رضائی تودشکی. میخواهم یک پیشنهاد بدم.
    دوست دارم برند gooyait برای اولین بار در ایران بشه مرجع ارائه ایده ها ، افکار و تخیلات IT باز های ایرانی و از طریق همین وبسایت به فروش برسه و یا با تامین بودجه از طریق اسپانسرها به مرحله اجرا در بیاد. این کاریه که من خیلی دوست دارم شخصا انجامش بدم اما انسان نباید خودخواه باشه و باید موفقیت ها را ببینه و در کنار آنها قرار بگیرد تا جامعه پیشرفت کنه.
    طبق معمول خیلی حرف زدم. به امید موفقیت روز افزون دوستان و gooyait و مشاهده خدمات فناوری اطلاعات جدید در gooyait

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *