آیا iWatch اپل در 3 مدل عرضه می گردد؟!

آیا  iWatch اپل در 3 مدل عرضه می گردد؟!
  • 1393/4/25
  • سهیل دارائی
  • 0

تا پیش از امروز طبق اطلاعات به دست آمده، همگان بر این باور بودند که برند اپل سخت مشغول کار بر روی ساعت هوشمند خود (اسمارت واچ) است تا iWatch را در دو مدل به بازار عرضه نماید.البته شایعاتی نیز به گوش می رسید که iWatch تنها در یک مدل با صفحه نمایش 2.5 اینچی روانه بازار گردد.

iWatch

اما امروز معادلات بر هم خورد و طبق شنیده هایی که از کشور تایوان به گوش می رسد، ما باید منتظر ظهور iWatch در 3 مدل گوناگون باشیم! پایگاه ” Economic Daily” مدعی شده است که iWatch اپل در سه مدل با نمایشگر های 1.6 اینچی، 1.8 اینچی و در نهایت مدلی با نمایشگر 1.8 اینچی از نوع یاقوت کبود به بازار خواهد آمد.

iWatch-Concept-6-620x348

گفتنی است که گزارش Economic Daily با گزارش رویترز مغایرت دارد چرا که رویترز سایز نهایی نمایشگر iWatch اپل را 2.5 اینچی اعلام کرده بود.جالب است بدانید که استفاده از یاقوت کبود در این ساعت هوشمند پیش تر نیز چندین بار مطرح گشته بود.

شنیده ها حاکی از آن است که کارخانه ای که نمایشگر های یاقوت کبود iWatch و نسل ششم آیفون اپل را تولید می نماید، در آریزونا واقع شده است.همان طور که در جریانید، یاقوت کبود از مواد فوق العاده قدرتمند در برابر خط و خش ساخته شده است.

iWatch-Concept-6-620x348

تازه ترین گمانه زنی ها بر این است که اپل پس از رونمایی از آیفون 4.7 اینچی و احتمالا آیفون ایر 5.5 اینچی در ماه سپتامبر میلادی، به فکر رونمایی از iWatch خود در ماه اکتبر میلادی یاشد!

جالب است بدانید که در این اواخر یکی از تحلیلگران ادعای جالبی کرده بود.وی اذعان داشته است که انتظارش بر این است، اپل بتواند شش میلیون آیفون نسل ششم را به فروش برساند و iWatch را نیز بتواند با قیمتی 300 دلاری به بازار عرضه نماید.

» منبع : technobuffalo «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *