پک اندرویدی مناسب ایام لیالی قدر در ماه مبارک رمضان

پک اندرویدی مناسب ایام لیالی قدر در ماه مبارک رمضان
  • 1393/4/26
  • زهرا معبودی
  • 0

ایام قدر ایامی است که برای ما مسلمانان در دین بسیار اهمیت دارد چرا که سر نوشت ساز ترین شب های زندگی ما این سه شب است و به طوری خوشبختی و سعادت سالانه ما به این شب بر می گردد بنابراین آمادگی و انجام اعمال مربوطه بسیار مهم و پر اهمیت می باشد! وقتی که دیشب در مراسم احیا در تلویزیون فردی را مشاهده کردم که مراسم بر سر گرفتن قرآن را با گوشی موبایلش انجام می داد به این فکر افتادم که این اپلیکیشن ها می توانند تا چه اندازه مشکلات را کمتر کنند و کاربران را به سهولت تجهیز کنند! به همین دلیل نرم افزارهای اندروید رایگان مربوطه را به شما معرفی می کنیم.

 

شب قدر و دعای جوشن کبیر

برنامه وزین شب قدر و دعای جوشن کبیر در واقع نرم افزاری است که به شما کمک می کند بتوانید به بهترین شکل با شب قدر آشنا شوید و بعد از آن هم از چیستی این شب اطلاع پیدا کنید و با علم و اطلاع وارد شب بزرگ شوید و با تلاوت آیات و دعای جوشن کبیر که در این نرم افزار است بهترین ها را ان شا الله از آن خود کنید!

 

شب قدر و دعای جوشن کبیر

 

شب های قدر

نرم افزار شب های قدر  برنامه ای است که تنها به شب های بزرگ قدر اشاره ندارد بلکه شامل ادعیه و زیارات مربوط به ماه مبارک هم می شود! در این برنامه با اصول تغذیه رمضان آشنا می شوید و از طرفی هم تقویم رمضان را در اختیار خواهید داشت! برنامه شب های قدر دارای ادعیه ها و احادیث مربوط به ماه مبارک و شب های قدر می باشد! این برنامه برای اطلاع رسانی و درک ایام رمضان بسیار مناسب است!

 

شب های قدر

 

لیلة القدر

برنامه لیلة القدر یکی از کاملترین برنامه هایی است که به اطلاع رسانی در مورد ماه مبارک می پردازد! از طرفی هم می توانید به راحتی با دعاهای مرسوم ماه مبارک آشنا شده و در اختیار داشته باشید! در این نرم افزار اندرویدی سخنرانی ها و مولودیه ها و مداحی هایی مرتبط با ماه مبارک و توبه و … روبرو خواهید بود که به کیفیت برنامه بسیار افزوده است! دعا و اعمال قرآن به سر گرفتن در شب قدر همه در این نرم افزار به نام لیلة القدر قرار داده شده است.

 

لیلة القدر

جوشن کبیر صوتی

شاید شما بخواهید بدون استفاده از مجامع عمومی دعای جوشن کبیر را بخوانید! اما به تنهایی خواندن 100 فراز سخت است ولی برنامه جوشن کبیر صوتی می تواند همیار خوبی برای شما باشد! بنابراین در چنین حالتی این نرم افزار را دانلود کنید!

 

جوشن کبیر صوتی

 

اشعار و اعمال شب قدر

اگر اشعار ماه مبارک و شب های لیالی قدر برایتان سرگرم کننده است و نیاز بدان دارید برنامه اشعار و اعمال شب قدر می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد!

حتی می توانید پیامک های مرتبط هم از این برنامه در اختیار داشته باشید!

 

اشعار و اعمال شب قدر

 

تم گولانچر و گولاکر شب قدر

اگر دوست دارید پس زمینه گوشی خود را این روزها به طور مناسبتی تزیین کنید هیچ گزینه ای بهتر از تم های مرتبط با گولانچرو گولاکر نیست! برای دانلود این تم ها با نمونه های مختلف می توانید همین الان از بازار اقدام کنید! در این برنامه ها شما با انواع عکس ها و پس زمینه ها روبرو هستید!

 

اشعار و اعمال شب قدر

شبی بهتر از هزار ماه

در شب نزول قرآن هیچ چیزی پر اهمیت تر از بها دادن به قرآن نیست! در عین حال در این فرصت کوتاه خوب است که برای ارج نهادن به سوره قدر، تفسیر این سوره را مطالعه کنید! در برنامه شبی بهتر از هزار ماه تفسیر سوره قدر و البته روایات وارد شده را مشاهده کنید

 

شبی بهتر از هزار ماه

 

از خدای متعال مقبولی دعاهایتان را خواستاریم. در این شبها دعا گوی تیم تحریریه گویا آی تی نیز باشید!

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *