دوربین iPhone 6 به لطف Sony آپگریدی اساسی خواهد داشت

دوربین iPhone 6 به لطف Sony آپگریدی اساسی خواهد داشت
  • 1393/4/27
  • بهرام مرتاضی
  • 0

بر خلاف شایعه ای که قبلاً ادعا می کرد در iPhone 6 از دوربینی 8 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد، این بار منبعی خارج از چین گزارش کرده است، شرکت Cupertino دوربین دستگاه خود را تا 13 مگاپیکسل بالا خواهد برد. Apple هم اکنون از سنسورهای 8 مگاپیکسلی برای iPhone 5, iPhone 5Sو iPhone 5C استفاده می کند، در حالی که دیگر رقبا به سراغ دوربین هایی با کیفیت دو برابر رفته اند.

البته آن گونه که ما تا به حال مشاهده کرده ایم کیفیت عکس برداری هیچ گاه با بالارفتن عدد مگاپیکسل بهتر نمی شود!

iPhone-6-liq-2

طبق آخرین شایعه iPhone 6 از دوربین Sony Exmor IMX220 استفاده خواهد کرد که 13 مگاپیکسل است و یک سنسور 1/2.3 اینچ برای فیلم برداری 1080p ارائه می دهد.

این منبع با به کار بردن نام Sony باید دلیل محکمی برای گفته های خود داشته باشد. بنابراین باید تا پاییز منتظر بود و دید که این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر.

اخبار حواشی iPhone 6 در ماه های اخیر به طور قابل توجهی زیاد شده است، زمزمه هایی شنیده شده بود که iPhone 6، به تثبیت کننده تصویر نوری مجهز خواهد بود و از طرفی نیز در نقطه مقابل این شایعه انکار گشته بود!

مدل 5.5 اینچ ممکن است تنها مدلی باشد که از تکنولوژی OIS بهره می گیرد. با قابلیت های نمایشگر 4.7 اینچی و 5.5 اینچی باور اینکه کدام شایعه درست است مشکل است.

Apple همیشه دوربین های قدرتمندی را عرضه کرده است، بنابراین اگر بشنویم که این شرکت با دست گذاشتن روی منابعی به دنبال پیشرفت هایی بزرگ است، جای هیچ شگفتی ای نیست. دوربین 8 مگاپیکسلی iPhone 5S کیفیت عالی ای را ارائه می کند، حالا تصور کنید که Apple به فکر بلند پروازی نیز می باشد! بالاخره در ماه سپتامبر مشخص خواهد شد که کدام شایعات رنگ و بوی واقعیت دارند چرا که ماه سپتامبر میلادی زمانی است که عنوان شده است Apple آیفون بعدی خود را عرضه خواهد کرد.

منبع خبر

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *