دوسیم کارته سونی از راه می رسد! آشنایی با اسمارت فون Xperia C3 Dual

دوسیم کارته سونی از راه می رسد! آشنایی با اسمارت فون Xperia C3 Dual
  • 1393/4/28
  • سهیل دارائی
  • 0

امروز با خبر شدیم که اسمارت فون Xperia C3 Dual سونی توانسته است از “TENAA” مجوز تولید بگیرد! در حقیقت “TENAA”، سازمانی است که مجوز گواهینامه های مربوطه به ساخت اسمارت فون در کشور چین را می دهد و به نوعی معادل همان کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) است.

sony

شنیده شده است که این اسمارت فون نوظهور سونی، با شماره مدل S55t در “TENAA” به ثبت رسیده است.مشخصات فنی این اسمارت فون را که مرور کردیم، متوجه قابلیت پشتیبانی از LTE band جهانی شدیم، اگر کمی تیز بینانه به این موضوع نگاه کنیم خواهیم فهمید که با توجه به این قابلیت، سونی قصد دارد این اسمارت فون را با عرضه جهانی رو به رو کند.

با توجه به سخت افزار به کار رفته در این اسمارت فون، به نظر می رسد که سونی قصد جذب علاقه مندان به گوشی های میانه رده را داشته است.گفتنی است اسمارت فون Xperia C3 Dual سونی به نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت تصویر 720 پیکسل مجهز خواهد شد.

sony

ازدیگر مشخصات قنی منتسب به این اسمارت فون، باید به وجود پروسسور (پردازنده) چهار هسته ای اسنپ دراگون S400 با فرکانس کاری 1.2GHz، حافظه رَم یک گیگابایتی و وجود چیپ گرافیکی Adreno 305 اشاره داشت.

اگر از مشخصات دوربین های به کار رفته در این محصول سونی بپرسید، باید اذعان کنیم که Xperia C3 Dual مجهز به دو دوربین 8 و 5 مگاپیکسلی می باشد.شایان ذکر است که دوربین اصلی این اسمارت فون که دوربینی 8 مگاپیکسلی است دارای قابلیت فیلم برداری HDR با کیفیت 1080 پیکسل است و دوربین دوم آن نیز با کیفیت 720 پیکسل اقدام به ثبت و ضبط فایل های ویدئویی می کند.

sony

گمانه زنی ها بر این است که این اسمارت فون نوظهور به 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و باتری 2500 میلی آمپر ساعتی تجهیز گردد.

جالب است بدانید که علاوه بر قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت، ویژگی هایی نظیر NFC و رادیو FM نیز در Xperia C3 Dual گنجانده شده است، همچنین سیستم عامل پیش فرض آن نیز اندروید نسخه 4.4.2 (کیت کت) است.

در انتها باید متذکر شویم که این اسمارت فون دو سیم کارته در کشور چین توسط “China Mobile” با قیمتی معادل 322 دلار به فروش می رسد.

» منبع : gsmarena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *