مک‌ بوک 12 اینچی رتینا و نمایشگر 4K، دو محصول آینده اپل!

مک‌ بوک 12 اینچی رتینا و نمایشگر 4K، دو محصول آینده اپل!
  • 1393/5/2
  • بهرام مرتاضی
  • 0

سیستم عامل OS X Yosemite شرکت اپل پاییز از راه خواهد رسید. هیچ جای شگفتی نیست که این شرکت در حال ساخت سخت افزارهای جدید در کنار پیشبرد اهداف نرم افزاری اش باشد.

9to5Mac گزارش کرده است پروژه در دست اجرای اپل یک MacBook با صفحه نمایش 12 اینچی با مشخصات تراکم پیکسلی Retina و بدنه آلومینیومی به مراتب باریکتر و کمی درخشان تر می باشد.

این گزارش MacBook Air یا MacBook Pro بودن این لپ تاپ را مشخص نکرده است. البته احتمال دارد نامی با ادغام دو برند انتخاب شود. شایعات پیرامون این دستگاه ها چیز تازه ای نیست چرا که صفحه نمایش MacBook Air ممکن است تنها نقطه ضعف اپل باشد که نیاز به تجدید نظر داشته باشد.

overview_wireless_hero_enhanced

Cupertino کاربران دسکتاپ را نیز فراموش نکرده است. 9to5Mac در ادامه ادعا کرده است اپل در حال کار بر روی نمایشگر های 4K است و هنوز مشخص نیست که این یک نمایشگر برای استفاده ابزاری مانند یک مانیتور تنها خواهد بود، یا اینکه مقدمه ای است برای وجود یک iMac All-in-One تازه!

طبق گزارش سیستم عامل OS X Yosemite و این نمایشگرهای رزولیشن بالا در کنار یکدیگر عرضه خواهند شد. 9to5Mac می گوید این دو نوع کامپیوتر در سه ماهه سوم یا چهارم سال جاری میلادی کمی پس از عرضه OS X Yosemite در دسترس خواهند بود.

سیستم عامل جدید اپل اواخر اکتبر به صورت آزمایشی عرضه خواهد شد. 9to5Mac در انتها آورده است که شما می توانید برای نسخه Beta این سیستم عامل درخواست دهید، اما محدودیت توسعه سخت افزاری دستگاه های Mac ممکن است OS X Yosemite را برای سال 2015 به قفسه های فروشگاهی برساند.

منبع خبر

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *