آمارهای فیسبوکی! 1.32 میلیارد کاربر، 30 درصد کاربران فقط با گوشی سراغ فیسبوک می روند!

آمارهای فیسبوکی! 1.32 میلیارد کاربر، 30 درصد کاربران فقط با گوشی سراغ فیسبوک می روند!
  • 1393/5/3
  • شهریار علی اصغر خانی
  • 0

فیسبوک حالا دیگر یک شرکت تلفن همراه است! بله متن را درست خواندید! بر اساس گزارشات جدید 62 درصد در آمد این شرکت از تبلیغاتی که روی تلفن همراه به نمایش در می آیند به دست می آید و این یعنی تغییری اساسی برای شرکتی که تا دو سال پیش هیچ گونه درآمدی از تلفن های همراه نداشت.

A view of Facebook's logo May 10, 2012 i

از حدود 1.32 میلیارد نفری که به صورت ماهانه از فیسبوک استفاده می کنند، 399 میلیون نفر (حدود یک سوم) تنها با تلفن همراه خود وارد حساب کاربری خود در فیس بوک می شوند، نکته مهم اینجاست که بر اساس آمار های موجود کاربران ماهانه فیسبوک هر سال 14 درصد افزایش پیدا کرده اند، در حالی که رشد کاربران تلفن همراه این کمپانی 31 درصد افزایش داشته است!

مارک زاکربرک (Mark Zuckerberg) اعلام کرده است هر کاربر آمریکایی به طور متوسط در روز 40 دقیقه از فیس بوک استفاده می کند.

فیس بوک در آمد خود در سه ماه دوم سال جاری میلادی را 2.91 میلیارد دلار و سودش از هر سهم را 42 سنت اعلام کرد و پیش بینی وال استریت را در باره در آمدش را خراب کرد. هر سال در آمد فیسبوک 60 درصد افزایش پیدا می کند یعنی بیشتر از دوبرابر می شود، متوسط ارزش کاربران فیس بوک در چهار گوشه دنیا 2.24 دلار می باشد که در مورد کاربران آمریکایی این رقم به 6.44 دلار می رسد.

پس از خرید WhatsApp به ارزش 19میلیارد دلار توسط فیسبوک، این شرکت سرعت خود را در دنیای تلفن های همراه کم کرد اما هم چنان به کار خود ادامه می دهد، همچنین بازار “بازار یابی اینترنتی” نیز در فیس بوک بسیار گرم است.

[ منبع : theverge ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *