تاریخ انتشار فیلم Uncharted اعلام شد

تاریخ انتشار فیلم Uncharted اعلام شد
  • 1393/5/3
  • بهراد جاود
  • 0

بعد از مدت‌ها انتظار، بالاخره هفته گذشته این خبر را شنیدیم که قرار است کار ساخت فیلم Uncharted در سال آینده میلادی آغاز شود و از آن مهم‌تر این که دیروز تاریخ انتشار این فیلم هم اعلام شد.

دیروز Columbia Pictures اعلام کرد که فیلم Uncharted در روز جمعه 21 خرداد 1395 منتشر خواهد شد. البته این تاریخ کمی خوش‌بینانه به نظر می‌رسد چون هنوز کار ساخت فیلم هم شروع نشده است.

Uncharted

Doug Belgrad، رئیس گروه Motion Picture شرکت Sony Pictures Entertainment گفته است: «10 ژوئن 2016 (21 خرداد 1395) تاریخ مناسبی برای Uncharted هست. برای این فیلم هیجان انگیز اکشن حادثه‌ای، دهم ژوئن زمان خیلی خوبی هست.»

بد نیست به این نکته اشاره کنیم که همین تاریخ قبلا برای یکی دیگر از فیلم‌های Columbia Pictures یعنی The Amazing Spider-Man 3 رزرو شده بوده که البته اخیرا تاریخ انتشار مرد عنکبوتی جدید به سال 2018 موکول شد.

این فیلم که مبتنی است بر بازی محبوب Uncharted که توسط شرکت Naughty Dog ساخته شده، قرار است به کارگردانی Seth Gordon تولید شود، کسی که در کارنامه خود کارگردانی فیلم موفق Horrible Bosses را دارد. فیلم‌نامه این فیلم در حال حاضر به دست David Guggenheim در حال ویرایش است، همان کسی که فیلم‌نامه فیلم Safe House را نوشته است. هنوز مشخص نیست که چه کسی نقش اصلی این فیلم یعنی ناتان درک را بازی خواهد کرد.

با توجه به اینکه اکنون رویداد بین‌المللی Comic-Con در سان دیگو در حال برگزاری است، تا چند روز آینده این احتمال وجود دارد که خبرهای جدیدی در مورد این فیلم منتشر شود. پس همچنان منتظر باشید.

مرجع: DigitalTrends

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *