“Cubii”، وسیله ای ورزشی در محل کار شما!

“Cubii”، وسیله ای ورزشی در محل کار شما!
  • 1393/5/5
  • شهریار علی اصغر خانی
  • 1

حتما شما نیز به این جمله اعتقاد دارید که نشستن بی وقفه برای مدت چند ساعت می تواند مشکلات جدی را برای سلامتی شما ایجاد کند و منجر به کوتاهی عمر شما شود.

برای مبارزه با مشکلات نشستن های طولانی مدت، چند راه حل نه چندان کارآمد و یا دست و پا گیر توصیه شده است مانند نشستن روی توپ مخصوص ورزشی یا استفاده از میز کارهای ایستاده، اما در این بین کسانی نیز هستند که به سلامتی خود توجه چندانی ندارند و یا حوصله استفاده از این روش ها را ندارند اما کوبی (Cubii) می تواند راه حل مناسبی باشد!

cubii-970x0

کوبی یک دستگاه الیپتیکال جمع و جور می باشد که به راحتی زیر میز کار شما جا خوش می کند و  این دستگاه 25 پوندی با وجود دستگیره هایش به راحتی جا به جا میشود.

کاربران می توانند میزان سرعت کارکرد و مقاومت کوبی را برای این که به راحتی در محل کار خود نرمش های لازم را انجام دهند تنظیم کنند. سازندگان این دستگاه ادعا می کنند شما با استفاده از این دستگاه دیگر محل کار خود را با وجود درد و کبودی زانو ترک نخواهید کرد!

جالب است بدانید که ارتباط از طریق بلوتوث با گوشی هوشمند کاربر با بودجه 100 هزار دلاری از طریق Kickstarter محقق شد و به لطف این ارتباط بلوتوثی، شما قادر خواهید بود تا با پدال زدن علاوه بر ورزش، گوشی هوشمند خود را نیز شارژ کنید.

تاریخ عرضه کوبی ژانویه 2015 می باشد، همچنین قیمت این دستگاه 349 دلار اعلام شده که حمایت کنندگان از طریق Kickstarter می توانند این محصول را با قیمت 279 دلار تحویل بگیرند.

اپلیکیشن جانبی این دستگاه برای گوشی های اندرویدی و iOS رایگان می باشد و کوبی نیز با اپلیکیشن های تناسب اندام قابل همگام سازی است.

کوبی تا کنون با کمپین خود در Kickstarter بیش از 258 هزار دلار از بیش از 950 حامی کسب کند، کمپین حمایتی کوبی روز دوشنبه در ساعت 11 صبح بسته می شود.

[ منبع : digitaltrends ]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *