نرم افزار های مدیریتی Notification در اندروید

نرم افزار های مدیریتی Notification در اندروید
  • 1393/5/6
  • زهرا معبودی
  • 0

تمام ارتباطاتی که ما با گوشی یا تبلت اندرویدی و هوشمند خود داریم تماما تعامل هایی دو طرفه اند! البته به غیر از بازی ها اما می توان گفت حتی وقتی هم که بازی می کنید مخاطبتان این بازی است و گه گاهی نیاز به دریافت Notification دارید!. بسیاری از گوشی ها این امکان را دارند که Notification های صوتی را برای شما ارسال کنند اما Notification نوری یکی از جدیدترین و بهترین روش هاست که مدت هاست روی گوشی ها فعال است. به این نرم افزار ها توجه کنید

Flash Notification

نرم افزار Flash Notification یکی از نرم افزارهایی است که شما می توانید با آن هشدارهای دریافتی از نرم افزارهای خاص را با نور و فلش مدیریت کنید! البته این برنامه ممکن است روی چند تبلت و گوشی محدود کار نکند! روش کار بدین صورت است که بعد از نصب وارد تنظیمات شوید و هر سرویسی که قصد دریافت نوتیفی از آن را دارید را تیک دار کنید!

Flash Notification

 

NotifierPro Free

این برنامه در واقع تمام نرم افزار هایی را که روی سیستم نصب کرده اید برای دریافت و مشاهده اعلان کنترل می کند! زمانی که اعلانی ارسال می شود از هر نرم افزار این برنامه آن ها را به شما نمایش می دهد و این امکان را می دهد که اعلان ها را در همان حالت بدون رویت برنامه اصلی مشاهده کنید، یا آن ها را حذف و رد کنید

NotifierPro Free

Notify Me

این نرم افزار هم تقریبا کار نرم افزار قبلی را انجام می دهد اما نکته مهم این است که Notify Me اعلان ها را روی صفحه قفل اندروید به طور مرتب شده نمایش می دهد.

Notify Me

GO Notifier

نرم افزار افزودنی GO Notifier که برای برنامه GO Launcher EX ساخته شده میزان اعلان های هر برنامه را روی صفحه اصلی نمایش می دهد!

GO Notifier

KKS Notifier

این برنامه هم تقریبا عملیاتی مشابه سایر نرم افزارها دارد با این تفاوت که می توان گفت تقریبا روی تمام ورژن های اندرویدی کار می کند. KKS Notifier اعلان های گوشی و نرم افزارها نظیر ایمیل، واتس اپ، یاهو … را همه نمایش می دهد! محدودیت این برنامه این است که اگر از لانچر S استفاده می کنید این نرم افزار قابل نصب می باشد!

KKS Notifier

هدف از معرفی این نرم افزارها افزایش کارایی شما در استفاده از گوشی ها و تبلت های هوشمند می باشد! برخی از نرم افزارها امکان تغییر رنگ نوتیفی ها را هم به شما می دهند! به عنوان مثال خود برنامه واتس اپ حدودا 5 رنگ را به شما پیشنهاد می دهد که در صورت دریافت نوتیفی های رنگی دیگر، اعلان های واتس اپ را با رنگ خاص خودش مشاهده کنید!

همیشه در بخش تنظیمات نوتیفی، برای نرم افزارهایی که نوتیفی محور هستند، مثل واتس اپ می توانید این امکان را جستجو کنید! یا اینکه برخی نرم افزارها از نوتیفی های رنگ برند استفاده می کنند. به عنوان مثال یاهو مسنجر برای اندروید از رنگ نوتیفی بنفش استفاده می کند! یا وایبر از بنفش کم رنگ!

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *