22 مرداد ماه گلکسی آلفا سامسونگ را ببینید!

22 مرداد ماه گلکسی آلفا سامسونگ را ببینید!
  • 1393/5/10
  • بهراد جاود
  • 0

همین دیروز یکی از اعضای هیئت رئیسه شرکت سامسونگ وجود دو دیوایس جدید ساخت سامسونگ را تایید کرد، گفتنی است که  یکی با صفحه نمایش بزرگ و یکی هم ساخته شده با «مواد اولیه جدید»!

گمانه زنی ها بر این است که دیواس اولی احتمالا گلکسی نوت 4  و دیوایس دومی نیز گلکسی آلفا سامسونگ خواهد بود.

دو روز پیش این شایعه منتشر شد که سامسونگ 13 مرداد گلکسی آلفا را به طور رسمی معرفی خواهد کرد. اما حالا بر اساس گزارش یک وب‌سایت آلمانی، این تاریخ نادرست است و 22 مرداد روزی است که گلکسی آلفا معرفی خواهد شد.

Galaxy Alpha

این وب‌سایت تصاویری هم از گلکسی آلفا منتشر کرده است که برخی از خصوصیات سخت‌افزاری و یکی از شماره مدل‌های این دیوایس که همان SM-G850F باشد را نشان می‌دهد. بر اساس این اطلاعات، گلکسی آلفا از پردازنده هشت هسته‌ای Exynos 5433 نیرو می‌گیرد که باعث می‌شود آلفا بهتر از دیوایس‌هایی مثل گلکسی نوت 3 و گلکسی اس 4 عمل کند.

از دیگر ویژگی‌های پیش‌بینی شده برای گلکسی آلفا می‌توان به صفحه نمایش 4.8 اینچی با کیفیت تصویر 720 در 1280 پیکسلی، دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت، دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو، 2 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافطه داخلی غیر قابل افزایش، اندروید 4.4.4 و حسگر ضربان قلب اشاره کرد.

Galaxy Alpha

بر خلاف گلکسی اس 5 (اسمارت فون پرچم دار حال حاضر سامسونگ)، گلکسی آلفا یک فریم آلومینیومی دور بدنه باریک خود دارد. نظرتان در مورد گلکسی آلفا چیست؟

مرجع: PhoneArena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *